اپلیکیشن Camarada توسط Aimfire منتشر شد. این اپلیکیشن امکان ضبط ویدئوهای برجسته سه بُعدی یا ویدئوهای واقعیت مجازی را با استفاده از دو گوشی هوشمند فراهم می‌کند.

شیوه‌ای جالب برای تجربه اولیه واقعیت مجازی که تا سال2021 به یک صنعت 25 میلیون دلاری تبدیل خواهد شد!

Aimfire باور دارد با کمک اپلیکیشن Camarada واقعیت مجازی ارزان‌تر می‌شود و برای عده بیشتری از مردم در دسترس قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید استارتاپ Aimfire در سال 2014 و با چهار نفر کارمند تاسیس شده است.

اپلیکیشن Camarada و ارائه ویدئوهای واقعیت مجازی خیره کننده‌

ویدئوهای واقعیت مجازی حتما باید به کمک دوربین‌های مخصوص ضبط شوند که معمولا یا چند دوربین هستند که حمل آنها دشوار است یا محصولات گران‌قیمتی مثل دوربین GoPro Odyssey و نوکیا Ozo که برای استودیوهای فیلم سازی طراحی شده‌اند و مخصوص کاربران عادی نیستند.

اما اپلیکیشن Camarada به گفته Aimfire امکان ضبط آسان ویدئوهایی از لحظات مختلف زندگی را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Camarada

Joe Sofio بنیانگذار این استارتاپ؛ نبود محتوای تولید شده برای کاربران معمولی را یک از ضعف‌های بزرگ صنعت واقعیت مجازی می‌داند.

دوربین‌های واقعیت مجازی برای هالیوودی‌ها طراحی شده‌اند اما Camarada امکان ضبط ویدئوهای واقعیت مجازی را فقط از طریق اسمارتفون به همه خواهد داد.

ویدئوهای واقعیت مجازی خیره کننده‌ای که توسط این اپلیکیشن تولید می‌شوند قابل مقایسه با دوربین‌های تخصصی واقعیت مجازی هستند که صدها و هزاران دلار قیمت دارند.

اپلیکیشن Camarada

اگر چه اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی دیگر چند فریم یا عکس را ضبط می‌کنند و بعد با چسباندن آنها به هم؛ یک عکس پانورامیک ارائه می‌دهند اما اپلیکیشن Camarada با ضبط ویدئوهای سه بُعدی با رزولوشن بالای 1080 پیکسل، تجربه واقعی‌تری از واقعیت مجازی را برای کاربر به صورت رایگان فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن محتوای واقعیت مجازی را به صورت آزادانه در اختیار انبوهی از کاربران قرار خواهد داد. به گفته Sofio، ما قدرتمندترین اپلیکیشن VR را برای ضبط لحظات و به اشتراک گذاری آن با دیگران ارائه داده‌ایم.

اپلیکیشن Camarada به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس است و به زودی در اپ استور نیز قرار خواهد گرفت.

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *