بازی Dead by Daylight به طور رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی تقریبا یک سال قبل برای پی‌سی منتشر شد و استودیو توسعه دهنده آن از حمایت طرفداران خشنود است.

با این که ویدئوی پایین محتوای جدیدی که به بازی Dead by Daylight اضافه شده است را نشان می‌دهد، ولی هدف اصلی آن تشکر از طرفدارانی است که از این عنوان پشتیبانی کرده‌اند. بازی Dead by Daylight توانست به تنهایی بر روی پی‌سی 1.8 میلیون نسخه فروش داشته باشد و به همین دلیل استودیو Behaviour Digital از طرفداران خود تشکر می‌کند.

بازی Dead by Daylight یک عنوان چندنفره نامتقارن است که در آن چهار بازمانده باید از چنگال یک قاتل روانی فرار کنند. دوربین بازی برای چهار بازمانده به صورت سوم شخص است تا به آن‌ها اجازه دهد درک بیشتری از محیط داشته باشند و از این طریق جان خود را نجات دهند. نکته جالب در مورد Dead by Daylight این بوده که دوربین بازی برای شخصیت قاتل اول شخص است. شخصیت قاتل بازی قبل از اینکه یکی از چهار بازانده از محیط فرار کند، آن‌ها را به قتل برساند.

بازی Dead by Daylight هم‌اکنون برای دارندگان پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. Dead by Daylight برای کنسول‌ها به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می‌شود و قیمت آن 30 دلار است.

به تازگی یک بست‌ الحاقی جدید برای نسخه پی‌سی Dead by Daylight نیز عرضه شده که شامل یک سری از وسایل ترئینی برای شخصیت‌های اصلی است. این بسته الحاقی 3 دلار قیمت دارد و هم‌اکنون در استیم برای خرید موجود است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *