به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers اخیراً وبسایت معتبر یوروگیمر با نویسنده و کارگردان هنری بسته‌ی الحاقی جدید سری Uncharted که با نام Lost Legacy شناخته می‌شود مصاحبه‌ای ترتیب داده است. و در این مصاحبه اطلاعاتی از این بسته‌ی الحاقی جداگانه و همچنین آینده‌ی سری Uncharted ارئه می‌دهد.

Uncharted: The Lost Legacy اولین بسته‌ی‌الحاقی جداگانه در تاریخ سری Uncharted خواهد بود که داستانی اضافه با شخصیتی مونث را روایت می‌کند. به نوعی باید بازی را یک عنوان کامل در نظر گرفت تا یک DLC یا محتوای‌اضافه. شاید قیمت 39.99 دلاری باعث شده است که آن را یک بسته‌ی‌الحاقی تصور کنیم.

برخی نگران هستند که The Lost Legacy یک بازی کامل نباشد یا این که به طور کامل کیفیت یک بازی Uncharted را نداشته باشد. اما آقای «اسکایگ» در این رابطه تاکید کرد که بیشتر تیم «ناتی‌داگ» بر روی بازی کار می‌کنند اگر چه در این بین برخی از افراد به پروژه‌ی The Last of Us 2 ملحق شدند اما همچنان بیشتر افراد بر روی The Lost Legacy کار می‌کنند. تعداد این افراد به چند‌صد نفر می‌رسد. «اسکایگ» در این رابطه گفت که این عنوان یک بازی کامل است و 100 درصد ساخته‌ی «ناتی‌داگ» می‌باشد.

اگر می‌پرسید چرا بازی شماره ندارد(5)؛ ساده‌ است، چون که داستان «ناتان دریک»‌نمی‌باشد که سازنده آن را به اتمام رسانده است. پروژه ابتدا با بودجه و نیروی انسانی کوچک شروع شد و داستان نیز بسیار کوتاه بود اما تیم‌سازنده به فضای بیشتر نیاز داشت تا شخصیت «کلویی فریزر» را گسترش دهد و به داستان عمق بیشتری ببخشد، به همین خاطر بازی به یک عنوان کامل گسترش پیدا کرد.

در ادامه از «اسکایگ» پرسیده شد که آیا پس از The Lost Legacy سری Uncharted ادامه پیدا می‌کند یا این پایان داستان شخصیت‌های این سری است، او در جواب گفت:

“من فکر نمی‌کنم که این سری به پایان خود برسد.  این دنیا که بر پایه‌ی سرقت است بسیار عظیم می‌باشد. شخصیت‌های زیادی برای روایت داستان وجود دارند. ما قبل از The Lost Legacy شخصیت «سالیوان» را بررسی می‌کردیم. به همه‌ی جوانب فکر کردیم، چیزی تازه و درست می‌خواستیم که در نهایت به تصمیم درست یعنی گسترش دادن شخصیت «کلویی» رسیدیم. من به شدت شک دارم که سری Uncharted به پایان خود رسیده باشد.”

در آخر این مصاحبه تایید شد که شخصیت‌های همیشگی سری Uncharted مثل سالی نیز در این نسخه حضور خواهند داشت.

Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ 31 مرداد سال جاری به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *