زمزمه‌های زیادی در مورد Call Of Duty: WWII که قرار است چند روز دیگر و در تاریخ ۲۶ آپریل بصورت رسمی معرفی شود، وجود دارند. حال رندی‌پیچفورد (Randy Pitchford) مدیرعامل استودیوی گیرباکس توضیح مختصری در مورد باکس‌آرت بازی ارائه کرده – بنظر او این تصویر برایش خیلی آشنا است.

در ادامه رونمایی از تصاویر بازی، پیچفورد تصویری آشنا برروی صفحه توئیتر خود گذاشت. تصویری مشابه از سربازی که دست‌هایش را بهم گره کرده اما نگاهش رو به دوربین نیست. این تصویر مربوط به بازیBrothers In Arms: Hell’s Highway است که در سال 2008 عرضه شد و بطرز شگفت انگیزی به تصویر جدید Call Of Duty: WWII شباهت دارد. رندی‌پیچفورد در صفحه توئیترش اینگونه نوشت:

من فقط این تصویر را به اشتراک می‌گذارم.

— Randy Pitchford

شاید این نوشته سوء برداشت تلقی شود اما تصاویر کاملا به یکدیگر شباهت دارند. بدیهی است که Sledgehammer Games قرار است رویکرد مبتکرانه خودش را در بازی بکار گیرد نه صرفا کپی برداری‌ای از فرمول نتیجه گرفته و موفق Brothers In Arms: Hell’s Highway. درکل این تصویر می‌تواند انتخاب مناسبی برای باکس‎‌آرت بازی باشد.

در این بین طرفداری از فرصت استفاده نمود و از گیرباکس در مورد احتمال عرضه Brothers In Armsدیگری سوال پرسید. چند سالی از انتشار آخرین نسخه از سری Brothers In Arms می‌گذرد، عمدتا بخاطر این است که گیرباکس مشغول کار برروی عناوین سری Borderlands (که نسخه سوم آن هم‌اکنون در دست ساخت است)، Battleborn و اخیرا عنوان منتشر شده Bulletstorm: Full Clip Edition که با همکاری استودیوی People Can Flyy صورت گرفته، بوده است.

سوالی که طرفدار پرسید: “صحبت از Brothers In Arms شد، لعنتی یه نسخه دیگه ازش بساز” و جواب رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس: “بر رویش کار می‌کنیم”.

براساس افزایش محبوبیت برند Battlefield و استقبال بسیار زیاد از بازگشت دوباره سری Call Of Duty به دوران جنگ‌جهانی، شاید هم‌اکنون زمان مناسبی برای بازگشت سری Brothers In Arms باشد. پیچفورد جزئیات دیگری ارائه نکرد – حداقل هنوز نه! اما چه کسی خبر دارد شاید نسخه جدید سری محبوبBrothers In Arms بزودی معرفی شود، مثلا در نمایشگاه E3.

در همین حین، تمامی نگاه‌ها به معرفی Call Of Duty: WWII در روز چهارشنبه ۲۶ آپریل (مصادف با ۶ اردیبهشت) و اعلام تاریخ انتشارش برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌باشد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *