مارک همیل به کارگردان «جنگ ستارگان 8» انتقادی ندارد

مارک همیل با انتشار پستی جدید در صفحه توییترش بابت اظهارنظر تند و تیز و انتقاد اخیرش از تصویری که رایان جانسون از شخصیت لوک اسکای‌واکر در «آخرین جدای» ارایه داده است، عذرخواهی کرد. همیل به صراحت در توییتی که منتشر کرده نوشته است: «از بیان شک و تردیدم در ملاءعام پشیمانم. اختلاف سلیقه در هر پروژه‌ای پیش می‌آید اما معمولا باید خصوصی بماند.» بازیگر 66 ساله امریکایی در ادامه توییتش اضافه کرده است: «همه آنچه می‌خواستم ساخت یک فیلم عالی بود که بیش از آن نصیبم شد.»

همیل با تغییر موضع و عقب‌نشینی کامل از اظهارات اخیرش، ضمن ابراز پشیمانی به طرز شگفت‌انگیزی تاکید کرده است: «رایان جانسون بهترین فیلم «جنگ ستارگان» را تا امروز ساخته است!»

بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر همچنین در مصاحبه اخیرش با سایت «IMDb» گفته با پذیرش نگاه رایان جانسون نسبت به این شخصیت مشکل داشته اما بعد از تماشای فیلم متوجه اشتباهش شده است. همیل در این‌باره یادآور شده است: «به نظرم این که آدم بتواند از حاشیه امنش بیرون بیاید اتفاق مثبتی است.»

این در حالی است که از زمان اکران «آخرین جدای» در سینماهای دنیا، همیل که ایفای نقش شخصیت اسکای‌واکر را از سال 1977 تاکنون به عهده داشته، در نشست‌های خبری مختلف از تصویری که جانسون از این شخصیت ارایه داده بارها و بارها انتقاد کرده است. او در مصاحبه با یکی از نشریات اسپانیایی گفته بود: «تقریبا نظرم این بود که این لوک به کل شخصیت دیگری است. شاید این یکی، جیک اسکای‌واکر باشد – اما لوک اسکای‌واکر من نیست.»

بعضی هواداران «جنگ ستارگان» به بازتاب نظرات همیل در رابطه با کارگردانی اپیزود هشتم پرداخته‌اند، با این همه، حواشی اخیر باعث نشده کم‌ترین لطمه‌ای به فروش خیره‌کننده «آخرین جدای» در گیشه دنیا وارد شود.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *