به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، نتیجه‌ی مطالعات اخیر کمپانی گوگل نشانگر این است که نوجوانان علاقه‌ی بیشتری به اکس‌باکس دارند تا پلی‌استیشن. اما با اینحال افراد با سن و سال بالاتر (18 تا 25 سال) نظر متفاوتی دارند و برند گیمینگ سونی را به مایکروسافت ترجیح می‌دهند.

طبق این گزارشات افراد با سن بین 13 تا 17 سال اعتقاد دارند که اکس‌باکس چهارمین برند و پلی‌استیشن هفتمین برند برتر جهان است. در صدر آن‌ها نیز به ترتیب سرویس استریم ویدیوی گوگل، یوتیوب و نتفلیکس قرار دارند. علاوه‌ بر این، آن‌ها معتقدند که بهترین سری بازی‌های تاریخ The Legend of Zelda, Call of Duty: Black Ops, Grand Theft Auto, Pokemon, Minecraft, و Counter-Strike: Global Offensive هستند.

هم در بین نوجوانان و هم در بین بزرگسالان بنظر می‌رسد نینتندو از محبوبیت کمتری نسبت به سونی و مایکروسافت برخوردار است. در کنار گوشی‌های هوشمند و IOS، محبوب‌ترین تکنولوژی‌ها هم VR‌ و AR اعلام شده‌است.

گوگل این مطالعات را در راستای مشخص کردن برندهای محبوب بین نوجوانان و جوانان انجام داده‌است. در مجموع 1600 نوجوان و 800 بزرگسال (18 تا 25 سال) از ماه می تا جولای 2016 در این نظرسنجی شرکت کردند. لازم به ذکر است که بخش زیادی از اطلاعات مربوطه با هدف بالا بردن سطح کیفی نتیجه نهایی، از گزارش کنار گذاشته شدند.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *