کمپانی Bankside Films امروز اعلام کرده است که برنده جایزه اسکار جف بریجز و نامزد جایزه اسکار دایان لین در یک پروژه ی در حال ساخت به کارگردانی رید مورانو بازی خواهند کرد. در حال حاضر این کارگردان برای تهیه کنندگی و کارگردانی سه قسمت ابتدایی سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) خیلی مورد تحسین و توجه قرار گرفته است. این پروژه ی بدون عنوان در ابتدا به نام First Chair (اولین صندلی) شناخته می شد که نویسندگی آن بر عهده ی نامزد جایزه اسکار استوارت بلومبرگ ((The Kids Are All Right) بود.

فیلم از آنجا آغاز می شود که بیماری خطرناک و کشنده ای گریبان گیر ویولونیست هنرشناسی (بریجز) می شود. این هنرمند فردی کنترل شده است و تنها به خود فکر می کند و با این حال مجبور می شود که به هنگامی که درمان را آغاز می کند به پیش همسر مطلقه خود (لین) بیاید. همانطور که آنها سعی می کنند که نحوه زندگی با یکدیگر را بیاموزند، این هنرمند یک تغییر عمیق را در رفتار خود تجربه می کند که او را وادار می کند تا ارتباط با موزیک و افرادی که در اطرافش هستند را به روش های عجیب و غیرمنتظره یاد بگیرد.

استفان کلیهر از کمپانی بنکساید فیلمز بیان می کند:

“این پروژه برخی از هیجان انگیزترین استعداد های هالیوود را دور هم جمع کرده است تا یک داستان به شدت محرک را در روشی منحصر به فرد، با طراوت و پویا بازگو کنند. ما از همکاری با چنین تیمی بیش از اندازه هیجان زده ایم.”

جف بریجز در همین باب اضافه می کند:

“فیلم چیزهای زیادی برای دنبال کردن دارد. فیلمنامه ای عالی که توسط استوارت بلومبرگ نوشته شده و کارگردانی آن را رید مورانو بر عهده دارد که فیلم Meadowland که از نظر من فیلمی فوق العاده می باشد را کارگردانی کرده بود و فرصت همکاری دوباره با دایان لین (ما قبلا در فیلم Wild Bill همکاری داشتیم). علاوه بر این، فیلم شامل موسیقی می باشد که همیشه باعث دلگرمی من می باشد.”

دایان لین نیز ادامه می دهد:

“این یک داستان فوق العاده می باشد. من از همکاری با رید مورانو به عنوان کارگردان فیلم بسیار هیجان زده ام و از چشمان تیزبین و استعدادش به عنوان فیلمبردار به لطف کار قبلی اش بسیار قدردانی می کنم.”

این پروژه بدون عنوان و درام از کارگردانی رید مونارو در اکتبر ۲۰۱۷ در شهر بوستون فیلمبرداری می شود و در جشنواره فیلم فجر عرضه می شود.

bia2mag

  • کیفیت پروژه

    مدیریت کیفیت پروژه

    مدیریت کیفیت پروژه مدیریت کیفیت، فرآیندی است برای حصول اطمینان از اینکه همه‌ی فعالیت‌های ض…
  • مدیریت

    آموزش مدیریت پروژه در کسب و کار

    آموزش مدیریت پروژه در کسب و کار مدیریت پروژه به یک سری اعمال بهم پیوسته گفته می‌شود که آغا…
  • پروژه

    معرفی چرخه عمر پروژه

    معرفی چرخه عمر پروژه اغراق نیست اگر بگوییم که پشت هر پروژه‌ی موفقی یک مدیر پروژه‌ی موفق ای…
  • money

    تامین مالی پروژه‌های خوب

    تامین مالی پروژه‌های خوب در سال‌های اخیر مفهوم کراودفاندینگ به‌عنوان بهترین استراتژی جمع‌آ…
  • 7 پروژه برتر اینترنت اشیای تحت لینوکس

    دنیای پهناور لینوکس با قابلیت میزبانی گسترده برای استقرار و اجرای اپلیکیشن‎های توزیع شده، …
  • بیوگرافی جف بریجز

    جف بریجز با آن ظاهر مردانه و جذاب، صدایی بم و خشدار و چشمان شیشه‌ای و گاهاً پنهان، از آن د…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *