بعد از مدتی طولانی ساخت فیلم Top Gun 2 تایید شد و حالا اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما قرار دارد. به گفته مجله Deadline، این فیلم در تاریخ 12 جولای 2019 (21 تیر 1398) اکران خواهد شد.

فیلم Top Gun 1 در سال 1986 اکران شد و حالا پس از گدشت بیش از 30 سال قرار است قسمت دومش نیز ساخته شود. وظیفه کارگردانی فیلم Top Gun 2 را «جوزف کوزینسکی» (Joseph Kosinski) برعهده دارد. او همچنین کارگردان فیلم‌های Tron Legacy ،Oblivion و تریلر لایو اکشن بازی Destiny بوده است.

تام کروز همچنان نقش شخصیت Maverick را در فیلم Top Gun 2 بازی خواهد کرد. کروز بیان کرد که نام این فیلم Top Gun 2: Maverick خواهد بود. شخصیت کروز در این فیلم کمی سنش بالا رفته و حالا به خلبان‌های جوان کمک می‌کند و تجربه‌ خود را با آن‌ها در میان می‌گذارد.

خلبان‌ها بازگشته‌اند و عطش سرعتِ ما تمامی ندارد. قرار است در فیلم، ماشین‌های بزرگ و پرسرعتی داشته باشیم. این عنوان قرار است همانند فیلم قبلی یک اثر رقابتی باشد. موضوع و لحن فیلم همانند گذشته بوده و فقط پیشرفت بیشتری داشته است.

در مجله Deadline توضیح داده شد که چند سال هست که توسعه فیلم Top Gun 2 آغاز شده و در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم را «تونی اسکات» (Tony Scott)، کارگردان فیلم اول، بر عهده داشته باشد که متاسفانه او فوت کرده و کار ساخت فیلم به تعویق افتاد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *