سامسونگ مراحل تولید گلکسی S9 را شش ماه زودتر از گلکسی S8 آغاز کرده اما پیش از گلکسی S9 این گلکسی نوت 88 است که چشم به‌راهانِ زیادی دارد.

ویژگی‌های گلکسی نوت 8

اخبار مربوط به گلکسی S8 همچنان داغ و پُرطرفدار هستند اما به گزارش رسانه کره‌ای The Bell، سامسونگ از ماه مارس با تمام قدرت در حال تحقیق و بررسی بر روی صفحه نمایش گلکسی S99 برای سال 2018 می‌باشد.

تیم صفحه نمایش سامسونگ از ماه قبل درگیر فعالیت بر روی گلکسی S9 می‌باشد و یک ماه بعد از کار بر روی صفحه نمایشِ این نسخه، سایر بخش‌های کلیدی از جمله ماژول‌های مختلف به این پرچمدار اضافه خواهند شد.

نوت 8

گلکسی S9 را فراموش کنید؛ زیرا گلکسی نوت 8 با صفحه‌ نمایشی 6.32 اینچی که بزرگترین صفحه‌ نمایش سامسونگ تا به امروز می‌باشد، به‌زودی فرمانروایی خود را در سطح جهان آغاز خواهد کرد. همچنین طبق شایعات گفته شده: اسکنر اثر انگشت این نسخه در زیر شیشه صفحه نمایش قرار گرفته است!!

به گفته Ming-chi Kuo پیشگوی قابل اعتماد محصولات اپل، سیستم دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 در مقایسه با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس بهتر خواهد بود. او سیستم دوربین دوگانه گلکسی نوت 88 را بزرگترین ارتقا این سری می‌داند.

نوت 8 دارای دوربین 13 مگاپیکسلیِ زاویه باز و همچنین یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود که هر دو به سیستم پایدار کننده تصاویر نوری و لنز 6 جزئی مجهز هستند. همچنین طبق این پیش‌بینی گفته شده که با استفاده از این تنظیمات شما قادر به سه برابر زوم اپتیکال خواهید بود.

پرچمداری برای نیمه دوم سال 2017!!

Ming-chi Kuo ویژگی‌هایی از جمله صفحه نمایش تقریبا 6.4 اینچی کواد اچ دی سوپر آمولد به همراه پردازنده‌های Exynos 8995 یا اسنپ دراگون 835 کوالکام را نیز تایید کرده است.

نوت 8

سامسونگ در جریان اعلام نتایج مالی سه ماهه نخست خود از رونمایی پرچمداری دیگر خبر داد. فروش بالای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس و همچنین رونمایی از یک پرچمدار دیگر در نیمه دوم سال 2017 به شدت بر درآمد سه ماهه دوم این کمپانی تاثیری مثبت خواهد گذاشت.

سامسونگ در این مراسم اشاره‌ای به نوت 8 نکرده اما تنها برند دیگر سامسونگ که می‌توان لقب پرچمدار به آن داد، در حال حاضر برند نوت می‌باشد.

این شرکت در ماه سپتامبر و در جریان نمایشگاه 2017 IFA در شهر برلین از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای جدالی همه‌جانبه با نسخه آینده آیفون آماده می‌کند!

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *