خانه سینما و تلویزیون اخبار تصاویر افتتاحیه فیلم «لیلا» با حضور داریوش مهرجویی و بازیگران

تصاویر افتتاحیه فیلم «لیلا» با حضور داریوش مهرجویی و بازیگران

0

گروه سینمای هنر و تجربه پس از ۲۰ سال عوامل فیلم «لیلا» را در آیین آغاز اکران نسخه ترمیم شده این فیلم ،‌ مجدد کنار یکدیگر آورد و فضایی خاطره انگیز برای علاقمندان سینما را در شامگاه ۲۲ شهریورماه، در ‌موزه سینمای باغ فردوس ایجاد کرد.

آیین دیدار این فیلم به دلیل کارگردان و بازیگران محبوب مردم ازدحام زیادی را در باغ فردوس باعث شده بود و جمعیت علاقمندان از حوالی ساعت۱۹ در مقابل سالن نمایش منتظر دیدار با هنرمندان بودند. هرچه ساعت به ۲۰ نزدیک می‌شد، افراد بیشتری به باغ فردوس می‌آمدند. امیر حاج‌رضایی، شخصیتی که شاید بیشتر عادت کرده‌ایم او را در برنامه‌های کارشناسی فوتبال ببینیم، همراه با خانواده‌اش از اولین کسانی بودند که در میان مردم حضور پیدا کردند. اندکی مانده به شروع برنامه که داریوش مهرجویی، کارگردان فیلم وارد باغ فردوس شد و ترجیح داد دقایق مانده تا شروع فیلم را در کافه محوطه بگذراند. مدتی بعد زوج محبوب فیلم «لیلا» رسیدند و از همان ابتدا به داریوش مهرجویی ملحق شدند. اندکی بعد حامد بهداد، رضا درمیشیان و بهزاد خداویسی هم رسیدند. دقایقی از ساعت ۹ گذشت تا عوامل فیلم خود را در معرض دید مردم منتظر و البته لنز دوربین عکاسان و گوشی‌های تلفن همراه قرار دادند. ده دقیقه بعد که عکس‌ها و سلفی‌ها و یادگاری‌ها گرفته شد، مردم به همراه عوامل فیلم و دیگر هنرمندان وارد سالن فردوس شدند تا پس از سخنان عوامل فیلم به تماشای آن بنشینند.

لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی  لیلا داریوش مهرجویی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *