تلاش وین دیزل برای بازگرداندن دوئین جانسون به آخرین فیلم سریع و خشن

وین دیزل با نشر یک بیانیه در صفحه‌ی خود در اینستاگرام، از دوئین جانسون (راک) درخواست کرد که در فیلم Fast 10 حضور داشته باشد.

وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو از راک درخواست کرد که کدورت‌های قدیمی را کنار بگذارد. در جریان تولید فیلم Fate of the Furious در سال ۲۰۱۶ میلادی بود که وین دیزل و دوئین جانسون، دو بازیگر بسیار معروف درگیر برخی دعواهای شخصی و حرفه‌ای شدند. این روند در مصاحبه‌ها و پست‌های اینستاگرامی هم دنبال شد و در پایان شاهد عدم حضور جانسون در فیلم F9 بودیم.

وین دیزل: همان‌طور که خودت می‌دانی،‌ فرزندهای من در خانه تو را عمو دوئین صدا می‌کنند. امیدوارم که در کنارمان باشی و سرنوشت خود را تکمیل کنی

حالا و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون،‌ وین دیزل با انتشار یک متن کوتاه در اینستاگرام از دوئین جانسون درخواست کرد تا ضمن کنار گذاشتن کدورت‌های احتمالی، به‌روند تولید اثر مورد بحث بازگردد و دوباره در نقش کاراکتر هابز هنرنمایی کند. فیلم Fast 10 قرار است در دو قسمت ساخته شود و پایان‌بندی اصلی سری سریع و خشن را رقم بزند. بعد از آن دیگر فقط شاهد فیلم‌های فرعی این مجموعه خواهیم بود. در نامه‌ی دیزل می‌خوانیم:

«دوئین؛ برادر کوچک‌تر من. وقتش فرا رسید. دنیا منتظر پایان داستان با فیلم Fast 10 است. همان‌طور که خودت می‌دانی،‌ فرزندهای من در خانه تو را عمو دوئین صدا می‌کنند. هیچ تعطیلاتی بدون جریان یافتن مکالمات و رد و بدل شدن آرزوهای خوب بین تو و فرزندانم گذرانده نمی‌شود. این میراث در انتظار ما است.

سال‌ها پیش به‌تو گفتم که می‌خواهم به‌قولی که به پابلو (پل واکر مرحوم) داده‌ام، وفا کنم. قسم خوردم که بهترین و مهم‌ترین قسمت از سری فیلم Fast & Furious را در قسمت دهم و پایانی به‌تصویر خواهم کشید. من تمامی این صحبت‌ها را از سر عشق و علاقه مطرح می‌کنم. ولی تو باید بیایی. این سری را رها نکن. تو یکی از مهم‌ترین نقش‌های مجموعه را ایفا کرده‌ای. هیچ‌کس به‌جز تو نمی‌تواند این نقش را بازی کند و قرار هم نیست چنین اتفاقی بیفتد. امیدوارم که در کنارمان باشی و سرنوشت خود را تکمیل کنی.»

لبخند دندان نما دواین جانسون

دیزل در مقام بازیگر/تهیه‌کننده در جریان فیلم‌برداری فیلم Fate of the Furious (هشتمین فیلم اصلی سریع و خشن) سخت‌گیری‌های خاصی نسبت به جانسون داشت تا او بتواند نقش کاراکتر هابز را به‌بهترین شکل ممکن ایفا کند. دیزل در مصاحبه‌های خود دلیل سختی‌گیری‌های حرفه‌ای را عشقی دانست که برای تحویل دادن یک اثر کامل به‌مخاطب داشت. وی در ادامه اضافه کرده بود که ارتباط او با جانسون به‌مانند یک «عشق سخت» است. این صحبت‌ها که قرار بود ماجرا را مقداری تلطیف کنند، با واکنش تند جانسون همراه شدند. آیا متن احساسی جدید وین دیزل می‌تواند دوئین جانسون را راضی به بازگشت کند؟

فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا جانسون با آغوش باز سراغ دیزل و خانواده‌ی Fast خواهد رفت یا خیر. البته که جانسون پس از بیان دیدگاه‌های خود مبنی بر خروج از مجموعه ذکرشده، در فیلم The Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw حاضر شد و کنار جیسون استاتهام (در نقش شاو) کاراکتر خود یعنی هابز را به روی پرده‌های نقره‌ای آورد. او فقط حاضر نبود که در فیلم‌های اصلی مجموعه و همزمان با وین دیزل به نقش‌آفرینی بپردازد.

فیلم Fast 10 برای اکران در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *