تهیه‌کننده Bohemian Rhapsody فیلم زندگی «مایکل جکسون» را می‌سازد

«گراهام کینگ» تهیه‌کننده‌ی «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) امتیاز تولید فیلم بر اساس زندگی «مایکل جکسون» را از نمایندگان خواننده‌ی آمریکایی اخذ کرد. «جی‌کی فیلمز» کینگ برای نگارش فیلمنامه «جان لوگان» نامزد اسکار را به خدمت گرفته است.

کینگ و لوگان در فیلم «هوانورد» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» که به زندگی یک نابغه‌ی دیگر نگاهی می‌انداخت با یکدیگر همکاری کرده بودند. در این فیلم، تمامی دوران زندگی جکسون که در ژوئن سال ۲۰۰۹ به پایان رسید بررسی می‌شود. او در سنین کودکی به یک ستاره و در بزرگسالی به یک نماد جهانی تبدیل شد، اما دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت و در بزرگسالی هم با اتهامات جنسی مواجه بود.

شبکه‌ی HBO اخیراً یک مستند به نام «ترک نورلند» (Leaving Neverland) در مورد اتهامات جنسی جکسون تولید کرد. نمایندگان خواننده از شبکه به خاطر نمایش این مستند شکایت کرده و غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری طلب کرده‌اند.

لوگان برای «هوانورد» و «هوگو» به کارگردانی اسکورسیزی و «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» نامزد اسکار شده است. کینگ سال گذشته بلاک‌باستر «رپسودی بوهمی» را روی پرده داشت که بخش‌هایی از زندگی پیچیده‌ی «فردی مرکوری» خواننده‌ی گروه راک «کویین» را روایت می‌کرد. این فیلم با بازی «رامی مالک» بیش از ۹۰۳.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و برای بازیگر نقش اول جایزه‌ی اسکار را به همراه آورد. «رپسودی بوهمی» در مجموع شش نامزدی اسکار از جمله جایزه‌ی بهترین فیلم را دریافت کرده بود.

کینگ و کمپانی «جی‌کی فیلمز» او اخیراً با پارامونت نیز برای تولید فیلم بیوگرافیکال دیگری برای گروه «بی جیز» به توافق رسید. نویسندگی این فیلم به «آنتونی مک‌کارتن» نویسنده‌ی «رپسودی بوهمی» سپرده شده است. لوگان به‌تازگی تئاتر برادوی «مولن روژ» را به نگارش درآورده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *