تولید Ant-Man & The Wasp (ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ و زنبورک) به پایان خود نزدیک شده است

به نظر می رسد که فیلم سینمایی Ant-Man & The Wasp (ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ و زنبورک) در آخرین روزهای فاز تولید خودش قرار دارد، چون عوامل و بازیگران فیلم بتازگی یک جشن پایان تولید برگزار کرده اند. ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ معروف ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول نیست، قطعا، اما بدون شک متفاوت ترین شخصیت این دنیای سینمایی است؛ مارول این شخصیت پرطرفدار را سال ۲۰۱۵ با فیلم Ant-Man وارد دنیای سینمایی اشتراکی خودش است. در این فیلم با پل راد، مردی کـه در واقع یک مجرم سطح پایین بود آشنا شدیم. فیلم Ant-Man بعد از Avengers: Age of Ultron (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: ﻋﺼﺮ ﺍﻭﻟﺘﺮﺍﻥ) اکران شد و در آن شاهد حضور یکی از شخصیت های اصلی این فیلم، شاهین با نقش آفرینی ﺁﻧﺘﻮﻧﯽ ﻣﮑﯽ بودیم.البته Ant-Man مانند The Avengers در گیشه به فروش بالایی دست نیافت (با بودجه ۱۳۰ میلیونی ساخته شده بود، در افتتاحیه آمریکایی ۵۲ میلیون فروخت و به فروش کلی ۵۱۹٫۳ میلیون دلاری دست یافت) اما عملکرد خوب آن کافی بود تا مارول برای تولید قسمت دوم آن بعنوان بخشی از فاز سوم دنیای سینمایی خودش مجاب شود. در قسمت دوم به هوپ ون دین (با نقش آفرینی  Evangeline Lilly) فرصتی داده می شود تا لباس ابرقهرمانی زنبورک که در اصل متعلق به مادرش بوده را بپوشد، در این فیلم همچنین شاهد حضور مادر هوپ (Michelle Pfeiffer) خواهیم بود و کاوشی خواهیم داشت در ماجرای مفقود شدن او.

ﻓﯿﻠﻢبرداری Ant-Man & The Wasp از تابستان آغاز شد و تا جایی که اطلاع داریم بدون اتفاق خاصی پروسه تولید را با موفقیت پشت سر گذاشته است، طی این مدت نیز شاهد انتشار چندین تصویر از پشت صحنه در کنار خلاصه داستان رسمی بوده ایم. پیتون رید که قسمت اول را کارگردانی کرده بود روی صندلی کارگردانی فیلم جدید هم نشست و حالا به نظر می رسد کارها با موفقیت انجام شده اند چون تازه ترین تصاویر منتشر شده در اینستاگرام نشان می دهند که عوامل و بازیگران یک جشن برای پایان تولید برگزار کرده اند. دو نفر از عوامل Ant-Man 2 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خودشان فاش کردند که این جشن برگزار شده است، اما به این معنی نیست که ﻓﯿﻠﻢبرداری آن کاملا به پایان رسیده است.

تولید Ant-Man & The Wasp (ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ و زنبورک) به پایان خود نزدیک شده است

جشن های پایان کار معمولا یک هفته یا کمی بیشتر قبل از پایان رسمی تولید برگزار می شوند، یا اگر ﻓﯿﻠﻢبرداری در یک لوکیشن خاص به پایان برسد. در مورد این فیلم، پست های عوامل در اینستاگرام اینطور نشان می دهند که ظاهرا تولید خود فیلم خیلی زود به پایان می رسد. ﺍﻭﺍﻧﺠﻠﯿﻦ ﻟﯿﻠﯽ در ماه سپتامبر با انتشار یک تصویر اعلام کرده بود که تولید فیلم به نیمه رسیده است – با اظهـار اینکه ۳۴ روز از ۷۸ روز طی شده – بنابراین باید بگوییم که بزودی خبر اتمام رسمی تولید Ant-Man & The Wasp به گوشتان می رسد.

پایان تولید یک خبر خوب برای بازیگران و عوامل محسوب می شود، و پس از آن عوامل پس-تولید بخصوص بچه های سخت کوش جلوه های ویژه باید خودشان را برای شروع کار آماده کنند تا فیلم را در بهترین شکل ممکن به گیشه برسانند. طی روزهای فاز پس-تولید اخبار، تصاویر و تیزرهای مختلفی از فیلم به دست طرفداران خواهد رسید، تیم بازاریابی کار خودش را آغاز خواهد کـرد و خیلی زود موفق به تماشای اولین تریلر رسمی خواهیم شد.

در قسمت جدید علاوه بر اسکات، هوپ، هنک و جنت شاهد بازگشت چند چهره آشنای دیگر از جمله ﺟﻮﺩﯼ ﮔﺮﯾﺮ در نقش مگی همسر سابق اسکات، ﻣﺎﯾﮑﻞ ﭘﻨﯿﺎ در نقش لوئیس، و ﺍَﺑﯽ ﺭﺍﯾﺪﺭ ﻓﻮﺭﺳﻦ در کَسی دختر اسکات خواهیم بود. از تازه واردها هم می توانیم به ﺣﻨﺎ ﺟﺎﻥ ﮐﺎﻣﻦ در نقش شبح، ﻭﺍﻟﺘﻮﻥ ﮔﻮﮔﯿﻨﺲ در نقش سانی برچ، ﻻﺭﻧﺲ ﻓﯿﺸﺒﺮﻥ در نقش دکتر بیل فاستر و ﺭﻧﺪﻝ ﭘﺎﺭﮎ در نقش جیمی وو اشاره کنیم. ﭘﯿﺘﻮﻥ ﺭﯾﺪ Ant-Man And the Wasp را بر اساس ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﮐﺮﯾﺲ ﻣﮏﮐﻨﺎ ‏(ﻣﺮﺩ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ: ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ)، ﺍَﻧﺪﺭﻭ ﺑﺮﺭ و ﺍﺭﯾﮏ ﺳﺎﻣﺮﺯ (ﺟﻮﻣﺎﻧﺠﯽ: ﺑﻪ ﺟﻨﮕﻞ ﺧﻮﺵ ﺁﻣﺪﯾﺪ) کارگردانی کرده است. اکران این فیلم از ۶ جولای ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱۵ تیر ۹۷ آغاز میشود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *