«جانی دپ» از فیلم بعدی «دزدان دریایی کاراییب» کنار گذاشته شد

در طی انتشار اخبار ضد و نقیض مبنی بر کنار گذاشته شدن «جانی دپ» از فیلم بعدی مجموعه «دزدان دریایی کاراییب»، نویسنده اصلی فیلم‌نامه‌های این مجموعه در مصاحبه‌ای این خبر را تائید کرد. «جانی دپ» پنجاه و پنج ساله در طی پانزده سال گذشته در پنج فیلم ساخته شده از این مجموعه به عنوان نقش اصلی، «کاپیتان جک اسپارو» حضور داشته است. «استوارت بیاتی» با حضور در تلویزیون دیلی میل این خبر را تائید کرد و اضافه کرد که کمپانی دیزنی برنامه‌های جدیدی برای این مجموعه در سر دارد. «بیاتی» در مورد زمان نهایی شدن این تصمیم صحبتی نکرد. او در این رابطه گفت:

به نظرم دپ زمان فوق‌العاده‌ای را در نقش کاپیتان جک اسپارو داشته است. به وضوح مشخص است که او این شخصیت را ساخته است و یکی از شخصیت‌هایی است که برای آن شهرت دارد. همه‌ی بچه‌های دور دنیا عاشق شخصت جک اسپارو او هستند و این برای ما مسئله بزرگی است، و من به این دلیل خیلی خیلی خوشحال هستم.

«دپ» آخرین حضور خود در نقش «کاپیتان جک اسپارو» را در فیلم «Pirates if the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» در سال 2017 تجربه کرد. بیاتی که سری جدید «دزدان دریایی کاراییب» حضور نخواهد داشت اضافه کرد:

یک ضرب‌المثل وجود دارد که می‌گویید: برای آنچه تمام شده غم مخور، برای حضور در آن خوشحال باش. به نظر من مسئله اصلی این است که آن‌ها این فیلم را از نو خواهند ساخت زیرا نشانگر این مسئله است که کار تو ارزش دوباره ساخته شدن را دارد. من دوست دارم به نیمه پر لیوان نگاه کنم و فکر می‌کنم افتخار بزرگی است که قرار است این فیلم را بازسازی کنند.

زندگی شخصی «دپ» در سال‌های اخیر در صدر خبرگزاری‌های مختلف قرار داشته است. او در سال 2016 از همسر سابقش «امبر هرد» جدا شد و در ماه جولای پرونده شکایت از مدیر برنامه‌هایش و شرکتی مدیریتی را به سرانجام رساند. خبرگزاری اسکای با «جانی دپ» و کمپانی دیزنی برای بیانیه در این باره تماس گرفته است اما هیچ یک در حال حاضر بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *