خانه ورزش اخبار ورزش جلالی: قبول ندارم که قرار است یک تیم خاص قهرمان لیگ شود

جلالی: قبول ندارم که قرار است یک تیم خاص قهرمان لیگ شود

0

سرمربی تیم پیکان گفت: متأسفانه فضایی در فوتبال کشور حاکم است که هر کسی بلندتر اعتراض کند برنده است و اگر ساکت باشید، سرتان کلاه می‌رود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، مجید جلالی، درباره شرایط تیم پیکان پس از باخت روز گذشته مقابل استقلال گفت: واقعیت این است که شرایط ما آن‌جوری که نتایج نشان می‌دهد، نیست. ما در برخی بازی‌ها با وجود برتری به پیروزی نرسیدیم. به‌ طور مثال در بازی با صبای قم، بازی یک‌طرفه‌ای انجام دادیم،‌ اما در آخر بازی گل خوردیم. در بازی با تراکتورسازی کسانی که بازی را دیدند، معتقد بودند که ما به بازی مسلط بودیم اما بازهم باختیم و در بازی با استقلال که طیف گسترده‌ای از مردم بازی را تماشا کردند دیدند که ما چه بازی انجام دادیم، اما متأسفانه شکست خوردیم. روند بازی‌های ما در این سه هفته نشان می‌دهد که وضعیت ما وخیم نیست و با وجود شایستگی باختیم،‌اما نمی‌توانیم خودمان را توجیه کنیم و باید نتایج‌مان بررسی جامعی شود. من از صبح امروز با همکارانم جلسه داشتیم تا موضوعات را موشکافی کرده و سعی کنیم نتایج بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از سه بازی اخیر هیچ امتیازی نگرفته‌اید و آیا این موضوع شما را نگران نمی‌کند، اظهار داشت: ما اصلاً نگران شرایط موجود نیستیم، چون وقتی روند تیمی را در بازی‌ها می‌بینیم و عملکرد تک تک بازیکنان را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که تیم خوبی داریم، اما به هر حال برخی مواقع در فوتبال نتایج منصفانه است و برخی مواقع این‌طور نیست. در این سه بازی اخیر ما به آنچه حق‌مان بوده نرسیده‌ایم. ما تیم پرتلاشی هستیم و می‌توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم پیکان درمورد اعتراض‌هایی که اخیراً بسیاری از مربیان لیگ برتر نسبت به داوری‌ها انجام می‌دهند، اظهار داشت: باید واقعیتی را بگویم. اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم باید بگویم که داوری‌های ما آن‌قدرها هم بد نیست، اما متأسفانه می‌بینیم هر کسی معترض بوده، بعداً سود کرده و این موضوع تبدیل به عادت شده است. بازیکنانم به من می‌گویند چون شما اعتراض نمی‌کنید حق ما را می‌خورند. در بازی با گسترش فولاد دو پنالتی ما را نگرفتند و بازیکنان به من معترض بودند که شما کنار زمین ساکت هستید و حق ما را می‌خورند. جای نگرانی است که وقتی چنین تفکری به وجود می‌آید، بتوان فضا را آرام پیش برد. شرایط به‌گونه‌ای است که هر کسی اعتراض می‌کند، حقش را می‌گیرد و این موضوع باعث هرج‌ و مرج می‌شود. بازهم تکرار می‌کنم که داوری‌های ما در کل بد نیست، هرچند که دیروز هم اشتباهاتی از سوی داور شاهد بودیم، اما من هم اگر داور بودم در مقابل این اعتراض‌ها، فحاشی‌ها و فشارها شاید نمی‌توانستم داوری منصفانه‌ای داشته باشم.

جلالی در خصوص اینکه برخی مربیان مدعی شدند که قرار است جام قهرمانی به یک تیم خاص داده شود و حتی صحبت از تبانی هم به میان می‌آید، گفت: من اصلاً این فضا را در فوتبال نمی‌بینم که قرار باشد یک تیم خاص قهرمان شود. مطمئناً اگر اهل‌فن روی صحبت‌های من فکر کنند، می‌توانند آسیب‌شناسی خوبی انجام دهند. متأسفانه فضایی در فوتبال وجود دارد که اگر ساکت باشی، سرت کلاه می‌رود. در این شرایط همه اعتراض می‌کنند و هر کسی جنجالی‌تر فریاد بزند و بلندتر اعتراض کند برنده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف شما و تیم‌تان که اهل اعتراض نیستید چه می‌شود و با این شرایط آیا ضرر نمی‌کنید، ادامه داد: این شرایط مطمئناً به ضرر فوتبال می‌شود و ما هم بخش کوچکی از این فوتبال هستیم. دیروز در خبرها آمده بود که آرسن ونگر سرمربی آرسنال به دلیل اعتراض ۴ جلسه محروم و ۲۵۰ هزار پوند جریمه شد. من یک مربی هستم که کنار زمین کار می‌کنم و باید به این احساس برسم که داوران در فضای راحتی قضاوت کنند.

سرمربی تیم پیکان در باره دیدار هفته آینده این تیم مقابل سپاهان تصریح کرد: ما سه بازیکن را در اختیار نداریم، اما برای این موضوع راهکار خواهیم داشت. از ساعت ۹ صبح امروز هم با همکارانم جلسه برگزار کردیم تا علاوه بر کارشناسی سه بازی اخیر تیم پیکان، برنامه‌ریزی خودمان را هم برای بازی مقابل سپاهان داشته باشیم تا بتوانیم همپا با بازی‌های خوب نتایج خوبی هم بگیریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *