به تازگی چند نوار صوتیِ مصاحبه کاری مربوط به فیلم Deadpool 2 منتشر شده است که احتمالا به یک جهش یافته جدید اشاره دارد که می‌تواند جای شخصیت منفی را پر کند.

تا به حال دو شخصیت جدید به طور رسمی برای فیلم Deadpool 2 معرفی شده‌اند؛ یکی از این دو شخصیت جدید کیبل یا همان «نیتن سامرز» (Nathan Summers) با بازی «جاش برولین» (Josh Brolin) و شخصیت دیگر نیز دامینو با بازی «ززی بیتز» (Zazie Beets) است. همچنین بازیگرانی مثل «مورنا بکرین» (Morena Baccarin) (ونسا)، «تی‌جی میلر» (T.J. Miller) (ویزل) در فیلم Deadpool 2 نیز حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 به زودی در ونکوور کانادا شروع شود و اخیراً نواری از مکالمه دو بازیگر در اینترنت منتشر شده است که خبر از حضور دو شخصیت جدید از کتاب‌های مصور مارول را می‌دهد.

در این نوار صورتی بازیگر ایرلندی، «کیلیان اسکات» (Killian Scott)، به همراه «چارلی پالمر راسول» (Charley Palmer Rothwell) برای نقش مایک مصاحبه می‌شوند. در پایین مکالمه طولانی اسکات را می‌توانید بخوانید که به نظر می‌رسد مربوط به یک سکانس حیاتی از فیلم باشد.

ما در کنار هم قدرتمند خواهیم بود. موهبت‌های من و تو خاص هستند و برای تکمیل یک دیگر ساخته شده‌اند. مردی که دست‌های آهنی دارد به دنبال تو خواهد آمد و آن موقع ما شانس رهایی از بند او را خواهیم داشت. اگر من را به همراه خودت ببری می‌توانم از تو محافظت کنم؛ چون قدرت کنترل هیولاهای زیرین را دارم. او توانایی این را دارد که از ما محاظفت کند، درست است؟ اینگونه زمان بیشتری برای درست کردن اوضاع خواهیم داشت. صادقانه بگویم، من مرد درست کاری نیستم، ولی دروغ هم نمی‌گویم. می‌خواهم به تو نشان دهم که در این دنیای لعنتی عدالت هم وجود دارد. تو تنها نیستی پسر. این را می‌بینی: (احتمالا به یک زخم اشاره دارد) من شخصی که تو را بزرگ کرده است را حتی بیشتر از خود تو می‌شناسم و می‌دانی که ما می‌توانیم کاری کنیم تا او تقاص کارهایی که با ما کرده است را پس دهد. ما از تمامی کسانی که به ما آسیب رسانده‌اند انتقام خواهیم گرفت. خب حالا اسمت را به من بگو.

با توجه به این مکالمه می‌توان گفت که این شخصی در شرایط سختی قرار دارد و تلاش می‌کند آن را تحت کنترل خود بگیرد. اولین اسمی که می‌توان برای این شخصیت پیشنهاد داد، «بلک تام» (Black Tom) است که نامش چند وقتی است حول فیلم Deadpool 2 شنیده می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *