علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیروز دوشنبه یازدهم بهمن با حضور در دبیرخانه و کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر از این دو مکان بازدید کرد.

فجر

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، عليرضا تابش مديرعامل بنياد سينمايی فارابی صبح دیروز دوشنبه ۱۱ بهمن با حضور در دبيرخانه سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر با كاركنان دبيرخانه ديدار و گفتگو كرد.
تابش در ديدار با همكاران دبيرخانه جشنواره فيلم فجر، اين جشنواره را مهمترين رويداد سينمايی كشور دانست و گفت: «روحيه همدلی و تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندركاران اين رويداد، نويدبخش جشنواره‌ای پرمخاطب است.»
او افزود: «مراجعه‌های قبلی من به اين جا، برای شركت در جلسات مرتبط با جشنواره و در جمع مديران سينمايی بود اما امروز به نيت قدردانی و خسته نباشيد به همكاران زحمت‌كش دبيرخانه جشنواره، آمدم.»
تابش همچنين عصر امروز در پرديس سينمايی ملت، محل كاخ مردمی جشنواره فيلم فجر حاضر شد.
مديرعامل بنياد سينمايی فارابی در اين بازديد از بخش‌های مختلف كاخ مردمی جشنواره ديدن كرد. تابش جشنواره فيلم فجر را يكی از مردمی‌ترين رويدادهای فرهنگي در ايام بزرگداشت پيروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: «استقبال مردم و به خصوص جوانان از اين جشنواره برای اهالی سينما و هنرمندان به مثابه سرمايه‌ای بزرگ است.
مديرعامل بنياد سينمايی فارابی ورود نسل جوان فيلمساز را به سينما و جشنواره يک فرصت دانست و گفت: «چند سالی ا‌ست که جوانان وارد سینما شده‌اند و این مایه خرسندی است. نباید عده‌ای از جوان شدن نسل جدید سینما نگران شوند. از طرفی تغییرات در حوزه فناوری بسیار جدی است و شیوه‌ها و ابزارها در حال دگرگونی اند. تغییر در ابزار نیاز به نیروهای جوان و خلاق را بیش از گذشته نمایان می‌کند. تیم امید و جوانان ما که همان فیلم‌اولی‌ها هستند، نوید تیمی موفق را برای آینده سینمای ایران می‌دهند. خوشحالیم که موفق شدیم در طول سال گذشته و امسال، علاوه بر حمایت از شخصیت‌های باسابقه سینما، از کارگردانان جوان هم حمایت کنيم.»
تابش گفت: «ما طی دو سال گذشته با فقدان بودجه کافی در بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت‌ روبه‌رو بودیم اما این تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد. در حوزه حمایت از تولید موفق شدیم تعدادی از کارگردانان جوان را مورد حمایت قرار دهیم و بخشى از ثمرات این سیاست‌ها را در سی‌و‌پنجمين جشنواره فيلم فجر شاهد هستیم.»
تابش در پایان مسیر سینمای حرفه‌ای را رو به رشد دانست و افزود: «نتیجه تلاش همکارانم در همه بخش‌های بنیاد فارابی در یک سال سینمایی را ارج می‌نهم و همدلی و همراهی با اهالی محترم سینما را مهمترین سرمایه بنیاد سینمایی فارابی می‌دانم.»

فجرفستیوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *