حضور میا واشیکوفسکا در فیلم اقتباسی Judy and Punch

میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska) برای بازی در نخستین فیلم استرالیایی استودیوی «Vice Media»، Judy And Punch «جودی و پانچ»، در نظر گرفته شده است. این فیلم توسط میرا فولکس (Mirrah Foulkes) تازه‌کار کارگردانی خواهد شد.

فیلم زنده و بازسازی شده «جودی و پانچ» که اقتباسی از نمایش عروسکی کلاسیکی به همین نام است درباره شخصیت کاریزماتیک پانچ و همسر جادویی‌اش، جودی با بازی واشیکوفسکاست که تلاش می‌کنند تا از شهر سی‌ساید فرار کنند.

فولکس، نویسنده و کارگردان «جودی و پانچ» از این فیلم به عنوان «ترکیبی دیوانه‌وار از فانتزی، فمینیسم و تعصب» یاد کرده است. دو استودیوی «Vice Media Australia» و «Blue-Tongue Films» با سرمایه‌گذاری «Vice Media» – شعبه آمریکایی آن – و «Screen Australia» و همچنین با مشارکت «Film Victoria» این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد.

میشل بنت (Michele Bennett) تهیه‌کنندگی فیلم «جودی و پانچ» را در کنار نش اجرتون (Nash Edgerton) و دنی گابای (Danny Gabai) بر عهده دارد. وینسنت لاندی (Vincent Landay) نامزد اسکار و ادی مورتی (Eddy Moretti) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

فیلمبرداری فیلم «جودی و پانچ» از ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی در ویکتوریای استرالیا آغاز خواهد شد. شرکت «Cornerstone Films» فروش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *