در این موضوع شکی نیست که سامسونگ شاهانه با گلکسی نوت 7 اعتبار خود را زیر سئوال برد، اما به نظر می‌رسد این کمپانی درس خوبی از اشتباهاتش گرفته است و تاکنون شاهد انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس نبوده‌ایم.

چرا خبری از انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس نیست؟

تقریبا دو ماه از حضور گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در بازار می‌گذرد و خبری از شعله‌ور شدن و انفجار این گوشی‌های نورسیده سامسونگ نیست!

انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس

همانطور که در جریان هستید نقص طراحی باتری گلکسی نوت 7 باعث رقم‌زدن سرنوشتی تلخ برای این گوشی رویایی شد. با این وجود اخیرا شاهد انتشار خبر عرضه مجدد نوت 7 بازسازی شده با یک باتری جدید بودیم که به نظر نمی‌رسد جبران مافات کند.

سامسونگ درس خوبی از حوادث مربوط به انفجارهای نوت 7 و پیامدهای آن گرفت و معیارهای امنیتی 8 مرحله‌ای را برای تست باتری تمام گوشی‌های خود به کار بست.

فقط یک انفجار دیگر می‌توانست پایان کار سامسونگ باشد!

صادقانه باید گفت فقط یک انفجار گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس می‌توانست غول سامسونگ را برای همیشه از پای درآورد.

مشتریان اعتماد خود را به این برند از دست می‌دادند و تمام پیش فروش‌های لغو می‌شد، کابوسی که فقط با یک شعله، خوان پُرنعمتِ سامسونگ را برای همیشه جمع می‌کرد.

طبق گزارشات اخیر تاکنون هیچ موردی از انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس مشاهده نشده است!

انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس

سامسونگ برای جلوگیری از انفجار گلکسی S8 و S8 پلاس از افزایش ظرفیت باتری چشم‌پوشی و این دو گوشی را با باتری‌های غیر قابل تعویض یا همان باتری داخلی 3000 و 3500 میلی‌آمپری عرضه کرد.

نوت 7 یک باتری 3500 میلی‌آمپری داشت ولی نوت 7 بازسازی شده با یک باتری 3000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.

سامسونگ تجهیزات کنترل کیفیت خود را در سراسر جهان تغییر داد و چهار تست کاملا جدید از جمله تست اشعه ایکس همه گوشی‌ها را قبل از حمل به کار گرفته است.

همه گوشی‌های چه پرچمدار چه غیر پرچمدار تست می‌شوند، همچنین گروهی از متخصصان خارجی، اساتید دانشگاه و پژوهشگران برای حصول اطمینان از در پیش گرفتن یک چشم‌انداز روشن و عینی در مورد امنیت باتری گوشی‌های سامسونگ تشکیل شده است.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *