«رضا یزدانی» و «مازیار فلاحی»، در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ، به عنوان بازیگر در دو فیلم سینمایی حضور دارند .

«رضا یزدانی»، خواننده موسیقی پاپ راک که قبلا در عرصه سینما و تئاتر نیز فعالیت داشته اینبار در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»، به کارگردانی «مهدی کرم پور» به ایفای نقش پرداخته است. «مازیار فلاحی»، هم خواننده ی دیگری است که امسال با فیلم «یادم تو را فراموش» ، برای اولین بار به جشنواره «فیلم فجر» می‌آید .

«رضا یزدانی»، این روزها فیلم «تیک اف» را نیز آماده اکران دارد و پیش از این در فیلم «طهران تهران»، به عنوان نقش اصلی به هنرنمایی پرداخته است. از بازیگران دیگر فیلم «سوفی و دیوانه» علاوه بر یزدانی، می‌توان یه امیرجعفری، آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی اشاره کرد. این فیلم یک درام عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن پس از چندین بار بازنویسی ، توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور به نگارش در آمده آست . این فیلم پس از عاشقانه «پل چوبی»، پنجمین فیلم کرم پور به عنوان یک کارگردان است. «سوفی و دیوانه» ۱۸ بهمن ماه در پردیس ملت و ۱۳ بهمن ماه در برج میلاد اکران می‌شود و در بخش «سودای سیمرغ» با فیلم‌های دیگر به رقابت خواهد پرداخت .ffba63126db435dd7f23d886fd33e2f57

«مازیار فلاحی» هم قبل از این در سریال «قلب یخی» و «دختران» تجربه بازیگری داشته و اینبار نیز در «یادم تو را فراموش»، به کارگردانی «علی عطشانی»، نقش یک خواننده را دارد. به گفته کارگردان آن «یادم تو را فراموش» یکی از عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌های سینمای ایران در این سا‌ل‌ها است که براساس پرونده شهلا جاهد که در سال ۱۳۸۹ به جرم قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست اعدام شد، ساخته شده است.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، خشایار راد و بیتا عطشانی اشاره کرد که میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم جدید عطشانی، «یادم تو را فراموش»، طی دو تاریخ سه شنبه ۱۹ بهمن ماه سال جاری در برج میلاد و شنبه ۱۶ بهمن ماه در پردیس ملت، در بخش چشم انداز سینمای ایران به نمایش در خواهد آمد.

دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *