روز دوم CES 2017 یکی از شلوغ‌ترین روزهای این نمایشگاه محسوب می‌شد که نام‌های بزرگی همچون ال جی، سامسونگ و سونی در کنفرانس‌های مطبوعاتی، محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

 نگاهی به روز دوم CES 2017

همیشه ال جی!

سنت ال جی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اول صبح در CES است. این کمپانی کره‌ای دارای محصولات متنوعی است که جدیدترین آنها را در  روز دوم CES 2017 به نمایش گذاشت.

ال جی بدون تلویزیون ال جی نیست! یک وال آرت W7 OLED که نیازی به پایه و محافظ ندارد و با خاصیت آهنربایی به دیوار نصب می‌شود.

ضخامت 0.15 اینچ و وزن 18 پوند و 27 پوند برای مدل 77 اینچی با قابلیت انعطاف پذیر بودن برای نصب بر روی دیوار با برچسب قیمت 10000 دلاری از ویژگی‌های این محصول جدید ال جی بودند.

روز دوم CES 2017

ال جی برای آشپزخانه، یخچال هوشمند InstaView را رونمایی کرد که دارای دری با صفحه نمایشی بسیار بزرگ مجهز به WebOS است و به جای کورتانای مایکروسافت با الکسا، دستیار دیجیتال آمازون، همراه خواهد بود.

همچنین ماشین ظرفشویی جدید ال جی دارای چهار بازو برای اسپری کردن است که سیکل شستشو را تا 15 درصد کاهش می‌دهد. 

اما ال جی LG Hub Robot را نیز معرفی کرد که با صورت گِرد خود با الکسا کار می‌کند و با اتصال به سایر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی و جارو برقی ال جی قادر به برقرای تعامل با کاربر، پخش موسیقی، نمایش ویدئو و گزارش آب و هوا است.

گوشی 5.7 اینچی ال جی LG Stylus 3 نیز در بین محصولات معرفی شده قرار داشت که دارای ویژگی‌های زیر است:

روز دوم CES 2017

  • صفحه نمایش 5.7 اینچ
  • صفحه نمایش با وضوح 1280X720 پیکسل
  • حافظه 3GB، ذخیره سازی 16GB (قابل ارتقا تا 2TB)
  • دوربین جلو 8 مگاپیکسلی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی
  • باتری 3200mAh و قابل تعویض
  • اندروید 7.0 
  • قلم استایلوس
  • اسکنر اثر انگشت

این گوشی چندان رده بالا نیست و دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک است. سرعت پردازنده پایین بوده و تنها مزیت آن حضور قلم است که با قیمت 200 دلار عرضه خواهد شد.

سامسونگ در روز دوم CES 2017

سامسونگ تلویزیون‌های OLED سری Q9 را به نمایش گذاشت. این تلویزیون‌ها مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات هستند و برخلاف سری سال قبل به جای خمیده بودن تخت می‌باشند. 

کروم بوک‌های سامسونگ و Odyssey اولین لپ تاپ مخصوص گیم با صفحه کلیدهای رنگارنگ و منافذ خنک کننده با الگویی هاشوری از محصولات رونمایی شده‌ این کمپانی کره‌ای در ces امسال بودند.

روز دوم CES 2017

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد به زودی علل انفجار نوت 7 را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد و نتایج تحقیقاتش را منتشر می‌کند.

سونی در روز دوم CES 2017

سونی روز دوم CES 2017 را با رونمایی تلویزیون‌های سری A1E به پایان رساند که دارای سیستم عامل اندروید هستند و با گوگل هوم سازگار خواهند بود.

UBP-X800 پلیر 4K Blu-ray با قابلیت پخش دیجیتال موزیک و بلوتوث استریمینگ برای هدفون‌ها و گوش کردن اختصاصی موسیقی، از ویژگی‌های این پلیر هستند.

4 هدفون Extra Bass با قابلیت کنسل نویز با قیمت 200 تا 250 دلار و 18 ساعت عمر باتری، چند دوربین و پروژکتور نیز از محصولات نه چندان جدید سونی بودند که در این مراسم معرفی شدند.

اما صبر کنید باز هم هست…

هایسنس تلویزیون 100 اینچی 13000 هزار دلاری خود را با پروژکتور لیزری 4k رونمایی کرد.

ایزوس زنفون 3 زوم با باتری 5000 میلی آمپری که قادر به شارژ وسایل دیگر هم هست، با دو دوربین 12 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 13 مگاپیسکلی جلو، پشتیبانی از فایل‌های خام و تنظیمات دستی کامل از ویژگی‌های این گوشی هستند که در مراسمی رونمایی شد.

روز دوم CES 2017

ایزوس ZenBook 3 Deluxe را هم که یک لپ تاپ 13 اینچی با یک صفحه نمایش 14 اینچی است را نیز رونمایی کرد. مطمئن باشید شوخی نمی‌کنیم!

ساعت‌های هوشمند گارمین فونیکس 5, 5S و 5X با سنسور نوری ضربان قلب، ردیاب تناسب اندام دائما فعال و نقشه‌های توپوگرافی برای مسیریابی از ویژگی‌های شاخص این ساعت‌های هوشمند بودند. به نظر می‌رسد این ساعت‌های هوشمند هیجان انگیزتر از اسمارت واچ‌های کاسیو هستند.

روز دوم CES 2017

چتر ShadeCraft Sunflower که همزمان با چرخش خورشید حرکت می‌کند و دارای وای فای، بلوتوث دوربین امنیتی برای گرفتن آفتاب در فضای باز، توسط یک استارتاپ رباتیک لس آنجلسی طراحی شده است و دارای اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون برای مدیریت نور خورشید است!

روز دوم CES 2017

ایرفون‌های بلوتوث وایرلس Monster با میکروفون داخلی برای برقراری تماس، عمر باتری 2.5 ساعت و ظاهری بسیار جالب نیز با قیمت 300 دلار رونمایی شدند.روز دوم CES 2017

بلک بری هم با بلک بری مرکوری ساخت TCL با صفحه نمایش لمسی و کیبورد فیزیکی رونمایی شد.

روز دوم CES 2017

اینتل اولین تجربه‌ی استفاده از واقعیت مجازی حین راه رفتن را به نمایش گذاشت.

دستکش‌های هوشمند Rapael در حقیقت یک اسکلت رباتیک هستند که با کمک سنسورهای مختلف و اتصال به اپلیکیشن مخصوص برای کمک به بیمارانی طراحی شده‌اند که دارای مشکلات حرکتی هستند.

با استفاده از این دستکش‌ها و با کمک بازی‌هایی با گیم پلی ساده تاندون‌ها، انگشتان و عضلات آسیب دیده به شیوه‌ای جالب تقویت می‌شوند.

بیمار با خرد کردن سبزیجات یا پرتاب کردن دارت عضلات آسیب دیده‌ خود را دوباره انعطاف پذیر خواهد کرد!

روز دوم CES 2017

نظر شما در مورد روز دوم CES 2017 و دستاوردهایش چیست؟

هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *