ساخت فیلم‎های مستقل برای شخصیت‎های «Black Cat» و «Silver Sable»

طبق اخبار منتشر شده از ورایتی، کمپانی سونی علاقه‎مند است تا بر روی پروژه هایی مستقل بر اساس شخصیت های محبوب فیلم «Spider-Man» تمرکز کند. از جمله شخصیت‎های گربه سیاه «Black Cat» و سمور نقره‌ای «Silver Sable»، تا دو فیلم جداگانه برای آن‎ها بازنویسی شود و احتمالاً اولین پروژه مربوط به شخصیت «Black Cat» خواهد بود.

سنفرد پنیچ، مدیر اجرایی فیلم‌های مارول، کمپانی سونی گفت: «ما اعتقاد داریم که شخصیت « Black Cat»، خود به اندازه زیادی پیش زمینه و متریال‌ کافی برای توجیه ساخت یک فیلم مستقل براساس آن را دارد.»

جینا پرینس بیتوود، که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم «Silver & Black» انتخاب شده بود، احتمالاً از این پروژه جدا شده است. البته او همچنان تهیه کنندگی هر دو پروژه جدید را بر عهده خواهد داشت و سونی به دنبال یک کارگردان زن برای این پروژه است.

فلیشیا هاردی یا همان «Black Cat»، یک ضد قهرمان است که گاهی دشمن، گاهی متحد، و حتی معشوقه قهرمان مرد عنکبوتی است. در همین حال، «Silver Sable» مزدور و  فرمانده‌ی دسته وحشی است.

یکی دیگر از پروژه های مارول کمپانی سونی که در ارتباط با یکی از شخصیت های دنیای مارول است، شخصیت «Morbius» است. فیلم «Morbius, the Living Vampire» با بازی جرد لتو در نقش موربیوس پروژه بعدی این کمپانی است. فیلم «Kraven the Hunter» و «Silk» از دیگر پروژه های این کمپانی در آینده است.

فیلم بعدی کمپانی سونی «Venom» است که در تاریخ 4 اکتبر در استرالیا و در تاریخ 5 اکتبر در ایالات متحده و بریتانیا پخش می شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *