رکورد شکنی 630 میلیون دلاری «Avengers: Infinity War» در اولین هفته اکران

فیلم «Avengers: Infinity War»، استودیو مارول موفق شده حدود 630 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و رکورد بیشترین فروش در اولین هفته اکران در سراسر جهان را بشکند. همچنین این رکورد شکنی در حالی است که این فیلم هنوز در چین اکران نشده است و قرار است در تاریخ 11 مِی اکران شود. تا پیش از این رکورد بیشترین فروش در اولین هفته اکران به فیلم «The Fate of the Furious» با فروش جهانی 541.9 میلیون دلار اختصاص داشت.

این فیلم روز جمعه در اولین روز اکران خود، در داخل کشور 106 میلیون دلار، روز شنبه 83 میلیون دلار، روز یکشنبه 61 میلیون دلار فروخت، و در مجموع توانست در سه روز نخست اکرانش 250 میلیون دلار فروش کند و رکورد فیلم «Star Wars: The Force Awakens» را با فروش 247.9 میلیون دلار بشکند.

فیلم «Avengers: Infinity War» بدون احتساب فروش در داخل کشور، در دیگر کشور ها 380 میلیون دلار فروش کرد، که در جایگاه دوم بعد از فیلم The Fate of the Furious با فروش 443 میلیون دلاری که شامل 180 میلیون دلار در بازار چین می‌شود، قرار دارد.

فیلم «Avengers: Infinity War» رکورد پرفروش ترین افتتاحیه را در تاریخ صنعت کشورهای دیگری چون کره، هند، فیلیپین، تایلند، اندونزی، مالزی، مکزیک، برزیل، آمریکای مرکزی، پرو، شیلی، اکوادور، ونزوئلا، بولیوی، آفریقای جنوبی، ترکیه، امارات و آفریقای غربی را شکسته است.

بیشترین فروش فیلم«Avengers: Infinity War» در کشورهای جهان عبارت است از: انگلیس 42.2 میلیون دلار، کره 39.2 میلیون دلار، مکزیک 25.1 میلیون دلار، استرالیا 23.0 میلیون دلار، برزیل 18.8 میلیون دلار، هند 18.6 میلیون دلار، فرانسه 17.7 میلیون دلار، آلمان 14.7 میلیون دلار، فیلیپین 12.5 میلیون دلار، ایتالیا 11.0 میلیون دلار، تایلند 10.0 میلیون دلار، اندونزی 9.6 میلیون دلار، تایوان 9.5 میلیون دلار، ژاپن 9.0 میلیون دلار، مالزی 8.4 میلیون دلار و اسپانیا 8.3 میلیون دلار بوده است.

فروش جهانی 630 میلیون دلاری فیلم «Avengers: Infinity War» بدین معنی است که تا اکنون دنیای مارول مجموع فروش فیلم‌هایش به 15.39 میلیارد دلار رسده است.

فیلم«Avengers: Infinity War» از طرف تماشاگران در سایت «CinemaScore» امتیاز A را کسب کرد. جوزف روسو و آنتونی روسو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشتند. نقش اصلی فیلم بر عهده رابرت داونی جونیور است. بازیگرانی از جمله کریستوفر هِمسوُرث، مارک روفالو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبریچ، دان چیدل، تام هالند، چادویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن، آنتونی مکی، سباستین استن، تام هیدلستون، ادریس البا، پیتر دینکلیج، بندیکت وانگ، کریس پرت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «Avengers: Infinity War» یک سفر سینمایی بی سابقه در 10 سال گذشته در ساخت و پوشش کامل دنیای مارول است، و مرگبارترین صحنه ها را تمام وقت به نمایش می گذارد. در این فیلم متحدان به محافظت از جهان در مقابل تهدیدهای خطرناک و بزرگ می پردازند، و برای هر یک از این قهرمانان تهدیدی وجود دارد، همچنین یک خطر جدید از سایه های کیهانی بیرون آمده، شخصیت «Thanos». شخصیت های فیلم باید با تانوس که به دنبال تصاحب همهٔ سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر واقعیت است، مقابله کنند. نام سنگ‌های ابدیت عبارت اند از: فضا، قدرت، واقعیت، زمان، ذهن و روح می‌باشد. تا پیش از این سرنوشت زمین و بقای آن تا این حد نامعلوم نبوده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *