ساخت فیلم «Downton Abbey» با بازگشت بازیگران اصلی رسماً آغاز شد

سریال محبوب «Downton Abbey» اینبار در قالب فیلم به خانه‌ها باز خواهد گشت. بازیگران اصلی سریال در این فیلم نیز حضور خواهند داشت و فیلمبرداری در سپتامبر آغاز خواهد شد. بسیاری از بازیگران سریال اعلام علاقه برای بازگشت به صحنه فیلمبرداری داونتاون کرده‌اند. «جولیان فلوز»، خالق سریال مسئول نوشتن فیلمنامه است و قرار است تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشته باشد. «برایان پرسیوال» کارگردان قسمت اول سریال نیز فیلم را کارگردانی خواهد کرد. «گرت نائیم» از مسئولان شرکت تولید فیلم کارنیوال در این رابطه گفت:

زمانی که سریال به پایان رسید، آرزوی ما این بود که برای میلیون‌ها طرفدار فیلمی در همین راستا بسازیم و حال با جمع کردن دوباره بازیگران به زودی کار تولید این فیلم را آغاز می‌کنیم. فیلمنامه «جولیان» سرگرم کننده، هیجان انگیز و جذاب است و ما امیدواریم در دستان توانای «برایان پرسیوال» بتوانیم تمام انتظارات را بر آورده کنیم.

سریال «Downton Abbey» داستان خانواده کراولی و خدمتکارانشان را در آغاز قرن بیستم روایت می‌کرد. آن‌ها که در کنار هم در قصری بزرگ زندگی می‌کردند میلیون‌ها تماشاگر را در سراسر دنیا به پای تلوزیون می‌نشاند. «پیتر کجاوسکی» یکی دیگر از مسئولان کارنیوال گفت:

از زمان پایان سریال «Downton Abbey»، طرفداران خانواده کراولی بی صبرانه در انتظار برگ بعدی زندگی این خانواده بودند. ما مسروریم که این گروه فوق‌العاده از فیلمسازان، بازیگران و دست اندرکاران را به رهبری «جولیان فلوز» و «گرت نائیم» گردهم آوریم تا ادامه داستان خانواده کراولی را خلق نماییم.

این سریال با دریافت 69 نامزدی، تنها سریال غیر آمریکایی شد که در تاریخ امی موفق به دریافت این تعداد نامزدی شود. «Downton Abbey» همچنان موفق به دریافت سه جایزه گلدن گلوب و 15 جایزه امی و یک جایزه بفتا گردید.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *