سریال «Homeland» با فصل هشتم به پایان می‌رسد

سریال «میهن» شبکه شوتایم، پس از فصل هشتم به پایان خواهد رسید. «کلر دینز» بازیگر نقش اول سریال، روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای رادیویی با «هاوارد استرن» این خبر تأیید کرده است. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه اتمام سریال با فصل هشتم صحت دارد یا خیر، می‌گوید: «بله، تمام شد!» فصل هفتم سریال در حال پخش از شبکه شوتایم است و قسمت پایانی آن در تاریخ 29 آپریل روی ایر خواهد رفت.

شبکه شوتایم سریال «میهن» را پیش از آغاز پخش فصل ششم برای دو فصل دیگر تمدید کرد. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که شبکه کابلی شوتایم در نظر دارد پس از فصل هشتم سریال را با شورانر و بازیگران جدید ادامه دهد. «الکس گانزا» شورانر فعلی این مجموعه، فوریه گذشته به هالیوود ریپورتر گفته بود که فصل هشتم سریال احتمالاً فصل آخر آن است. با وجود اینکه وی از مدت‌ها قبل پایان کار شخصیت «کری متیسون» را تأیید کرده، اما ضمناً به این نکته هم اشاره دارد که این مسئله در مورد دیگر شخصیت‌های سریال صدق نمی‌کند.

گانزا پیش از آغاز فصل هفتم در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که «امسال آخرین سال فعالیت من در سریال خواهد بود. در مورد کلر و همبازی او مندی چیزی نمی‌توانم بگویم، اما این سریال طبق برنامه در هشت فصل باید به پایان برسد. اگر فاکس، شوتایم و کلر می‌خواهند سریال را به پیش ببرند، تصمیمش با خودشان است.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *