سریال Star Trek: Discovery برای فصل دوم تمدید شد

شبکه CBS به تازگی اطلاعاتی جدیدی از سریال جدید از مجموعه Star Trek ارائه داد. طبق جدیدترین اخبار سریال Star Trek: Discovery برای فصل دوم تمدید شد.

Marc DeBevoise، رئیس CBS اعلام کرد: “سریال Star Trek: Discovery پس از فقط ۶ قسمت توانست تعداد بسیار زیادی هوادار، دنبال کننده و تقدیر منتقدین را به دست بیاورد. تیم فوق العاده خلاقی روی این سریال کار می‌کنند و آن ها به خوبی توانستند از میراث مجموعه Star Trek استفاده کنند. با خوشحالی اعلام می‌کنم که قرار است فصل دوم این سریال فوق العاده نیز ساخته شود.”

تا به حال شش قسمت از سریال Star Trek: Discovery پخش شده است و هر هفته قسمت جدیدش یکشنبه شب ها پخش می‌شود. فصل اول سریال Star Trek: Discovery در دو بخش روایت خواهد شد که بخش اول در تاریخ ۱۲ نوامبر به پایان خواهد رسید. بخش دوم که شامل شش قسمت باقیمانده می‌شود نیز در ژانویه ۲۰۱۸  بازخواهد گشت.

سریال Star Trek: Discovery داستان یک سفینه پژوهشگر را دنبال می‌کند که به دنبال دنیاها و نژادهای جدید می‌گردند. در این سریال یک سفینه جدید و شخصیت های جدید نسبت به فیلم و سریال های قبلی حضور دارند اما ایده ها و اتمسفر آن مشابه سریال های قبلی مجموعه است. بازیگران این سریال عبارت اند از Sonequa Martin-Green، Doug Jones، Jason Isaacs، Anthony Rapp، Michelle Yeoh، Shazad Latif، Mary Wiseman، Mary Chieffo و James Frain.

سریال Star Trek: Discovery تتوسط شبکه CBS Television Studios تهیه می‌شود. همچنین تهیه کنندگان اجرایی این سریال Alex Kurtzman، Bryan Fuller، Heather Kadin، Gretchen J. Berg، Aaron Harberts، Akiva Goldsman، Rod Roddenberry و Trevor Roth هستند.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *