سلمان خان ستاره بالیوود به زندان منتقل شد

سلمان خان ستاره مشهور بالیوود به اتهام شکار غیر قانونی به پنج سال زندان محکوم شد. دادگاهی در جوداپور هند همچنین حکم داده که او باید ده هزار روپیه به عنوان جریمه پرداخت کند. او امروز بعد از حکم دادگاه به زندان منتقل شد.

سلمان خان در سال 1998 هنگام فیلمبرداری فیلم «ما با هم هستیم» دو گونه حفاظت شده قوچ سیاه را در غرب ایالت راجستان کشت. چهار بازیگر همکار او هم در این زمینه متهم بودند که تبرئه شدند.

این چهارمین پرونده علیه این سوپراستار سینمای هند درباره شکار غیر قانونی است. او در سه مورد تبرئه شده است.

ددلاین گزارش داده که سلمان خان 52 ساله می‌تواند برای این حکم تجدید نظر خواهی کند اما باید در دادگاه عالی‌تر پرونده را به جریان بیاندازد و به همین دلیل مجبور است حداقل چند روزی را در زندان بگذراند.

برخی رسانه‌ها تصاویری از او هنگام ورود به زندان را منتشر کرده‌اند و به نقل از مقام‌های زندان جوداپور نوشته‌اند که هیچ امکانات ویژه‌ای در اختیار او قرار نمی‌گیرد.

این بازیگر در بیش از 100 فیلم مقابل دوربین رفته و آثار پرفروش و موفق بسیاری دارد. او با جنجال بیگانه نیست و در سال 2005 از اتهام تصادف و فرار از صحنه تبرئه شد.

در این حادثه که در سال 2002 رخ داد، یک مرد بی‌خانمان کشته شد و چهار نفر مجروح شدند. سلمان خان متهم بود که با ماشینش از روی آنها که در خیابانی در بمبئی خوابیده بودند، رد شده است!

تانی کال

آی سینما

  • netflix

    معرفی اولین پروژه بالیوودی شبکه نتفلیکس

    معرفی اولین پروژه بالیوودی شبکه نتفلیکس در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی خبری جد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *