«سه هزار سال آرزو» فیلم فانتزی جدید «جورج میلر» با بازی «ادریس البا» و «تیلدا سوئینتون»

«ادریس البا» و «تیلدا سوئینتون» به فیلم «سه هزار سال آرزو» (Three Thousand Years Of Longing) «جورج میلر» پیوستند. میلر که با «خوش‌قدم» (Happy Feet) برنده اسکار شده فیلمنامه این فیلم را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند. این بدان معناست که تولید دنباله‌های «مد مکس» فعلاً متوقف می‌شود. داستان این فانتزی عاشقانه فاش نشده اما طبق شنیده‌ها فیلم در مورد یک جن است و فیلمبرداری پروژه از سال آینده میلادی کلید می‌خورد.

میلر کارگردان «مد مکس: جاده خشم» این فیلم را در کنار «داگ میچل» همکار تهیه‌کننده همیشگی خود تولید می‌کند و فیلم‌نیشن پخش بین‌المللی آن را برعهده خواهد داشت.

تاکنون اطلاعاتی در مورد نقش البا و سوئینتون منتشر نشده است. البا در حال حاضر در فیلم اکشن «هابز و شا» (Hobbs And Shaw) ساخته «دیوید لیچ» در کنار «دووین جانسون» و «جیسون استاتهام» جلوی دوربین رفته و در آینده موزیکال «گربه» (Cats) را برای یونیورسال بازی می‌کند. سوئینتون نیز اوایل سال جاری میلادی فیلم «جزیره سگ‌ها» به کارگردانی «وس اندرسون» صداپیشگی کرد و نقشی در بازسازی فیلم «سوسپیریا»ی «لوکا گوادانینو» برعهده داشت.

میلر پس از موفقیت «مد مکس: جاده خشم» برای ساخت دنباله‌های فیلم ابراز تمایل کرد اما شکایت شرکت فیلمسازی او از برادران وارنر شرایط را پیچیده کرد. «کندی میلر میچل»، کمپانی فیلمسازی میلر، از استودیو به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش برای فیلم «جاده خشم» شکایت کرده درحالی که وارنر هم این شرکت را متهم می‌کند که مدت و درجه سنی قید شده در قرارداد را رعایت نکرده است. برادران وارنر می‌گوید شرکت فیمسازی میلر برای تولید یک فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای با درجه سنی ۱۳ سال قراردادی به امضاء رسانده حال آنکه «جاده خشم» یک فیلم ۱۲۰ دقیقه‌ای با درجه سنی بزرگسال از آب درآمد.

فیلم «جاده خشم» میلر در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و هشت جایزه اسکار را تصاحب کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *