ویژه برنامه ی تلویزیونی “خندوانه” همزمان با شب یلدا، وارد فصل چهارم فعالیت خود می‌شود و یکی از اتفاقات جدید این برنامه،  پخش قطعه‌ای با صدای “محسن چاوشی” خواهد بود.

قطعه ای با عنوان “زندان” از “محسن چاوشی”، در برنامه ی “خندوانه” رونمایی خواهد شد. چاوشی که پیش از این از ساخت قطعه ای جدید با نام “زندان” خبر داده بود و دمویی کوتاه از بخش‌های بی‌کلام این اثر را نیز در صفحه ی شخصی خود منتشر کرده بود، این بار اثر تازه ی خود را در “خندوانه” تقدیم مخاطبان و هواداران خواهد کرد.

14566721_208640_n-1

قطعه ی “زندان”، بر اساس یکی از غزلیات “مولانا” خوانده شده است. این غزل درون‌مایه‌ ی عشق، جنون و مرگ دارد اما چاوشی آن را با ریتمی‌تند و نسبتاً شاد برای “خندوانه” تنظیم کرده است که به گفته ی “رامبد جوان”، این اثر مناسب حال و هوای این برنامه می‌باشد. “محسن چاوشی” علاوه بر تنظیم این اثر، آهنگسازی، میکس و مسترینگ آن را هم انجام داده و “عادل روح‌نواز” نوازنده ی گیتار الکتریک آن بوده است.

“رامبد جوان” پس از پایان فصل سوم “خندوانه” اعلام کرده بود که چاوشی جزو ۴، ۵ مهمان بزرگی است که دوست دارد به این برنامه بیاید. این مجری تلویزیونی روز جمعه به همراه یکی از همکارانش به استودیو شخصی “محسن چاوشی” رفته و با وی گفت‌وگویی داشته که امکان دارد از دل همین گفت‌وگوها یک سورپرایز تقدیم مخاطبان کند.

شایان ذکر است که “محسن چاوشی” تاکنون تیتراژ ویژه‌برنامه ی تحویل سال و تیتراژ برنامه ی پشت صحنه ی “احسان علیخانی” در سال ۹۱ و تیتراژ ابتدایی برنامه ی “مهربانو” در سال ۹۴ را اجرا کرده و از این حیث “خندوانه” می‌تواند چهارمین فعالیت رسمی‌چاوشی در تلویزیون باشد. اوعلیرغم موفقیت ویژه در سینما و عرصه ی خانگی، تاکنون هیچ قطعه‌ای برای سریال‌های تلویزیونی نخوانده است.

منبع دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *