بخش پلی‌استیشن کمپانی Sony بر اساس گزارش‌ها بر روی یک پروژه واقعیت مجازی بر اساس سریال تلویزیونی Breaking Bad کار می‌کند.

وبسایت Varietyطی یک گزارش اعلام کرده که Sony در همکاری با خالق سریال Breaking Bad آقای وینس گیلیگان بر روی یک “پروژه واقعیت مجازی غیرمرتبط با بازی‌های ویدیویی” کار می‌کند.

مدیر Sony Interactive Entertainment آقای اندرو هاوس در این رابطه به Variety گفته است:

“یک روز هفت نفر از برترین سازنده‌های برنامه‌های تلویزیونی که با  Sony Pictures Televisionکار کرده‌اند، از جمله دیوید شور، ران مور و وینس گیلیگان، را به استودیو دعوت کردیم تا با واقعیت مجازی کار کنند. تعدادی از آنها شیفته آن شدند و وینس گیلیگان یکی از آنها بود که گفت ‘واقعا دوست دارم چیزی با این بسازم. من دوست دارم اینو امتحان کنم.’ “

جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که قرار است بصورت اپیزودیک عرضه شود یا تنها یک قسمت است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، در حال حاضر حتی نمی‌دانیم چه کسی قرار است در این پروژه به نقش‌آفرینی بپردازد.

سریال تلویزیونی Breaking Bad در سال 2013 بعد از پنح فصل به اتمام رسید و نسخه فرعی آن به نام Better Call Saul  نیز در حال حاضر در فصل سوم به سر می‌برد. Sony Pictures Television سرمایه‌گذار هر دو این نمایش‌های تلویزیونی بوده است.

ورزش سه” btnsize=”small” bgcolor=”#c3c3c3″ txtcolor=”#222″ btnnewt=”1″]پردیس گیم[/btn]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *