عنوان، تاریخ انتشار دنباله Breaking Bad

سرانجام نت‌فلیکس تأیید کرد که دنباله‌ی سینمایی «برکینگ بد» (Breaking Bad) در تاریخ ۱۱ اکتبر پخش خواهد شد. داستان فیلم به وقایعی بازمی‌گردد که پس از فرار جسی از اسارت روی می‌دهند. او باید با گذشته‌کنار بیاید تا آینده‌ای برای خود بسازد.

در ماه‌های گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون سریال کلاسیک شبکه‌ی AMC به گوش می‌رسید. «برایان کرانستون» و «آرون پل» هم در ماه ژوئن با ارسال تصاویر مرموزی در شبکه‌های اجتماعی به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده بودند.

بنابر نوشته‌ی CNET، شب گذشته نت‌فلیکس تصادفاً و یا تعمداً بخشی از وبسایت خود را به فیلمی تحت عنوان به «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino: A Breaking Bad Movie) اختصاص داده است. این صفحه از آن زمان به بعد در دسترس نیست، اما با اظهارات اخیر «باب ادنکرک» ستاره‌ی سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) و «برکینگ بد» هم‌خوانی دارد. او در مصاحبه با ورایتی گفته بود: «چیزهای مختلفی در مورد فیلم «برکینگ بد» می‌شنوم و بسیار مشتاق دیدنش هستم. نمی‌دانم که مردم چه چیزهایی در این خصوص می‌دانند و چه چیزهایی نمی‌دانند. اما به سختی باور می‌کنم که از فیلمبرداری پروژه بی‌اطلاع باشند. متوجه منظورم هستید؟ این چطور می‌تواند یک راز باشد؟ اما ظاهراً که هست. سازندگان در جلوگیری از درز اطلاعات فوق‌العاده عمل کرده‌اند.»

فیلم «برکینگ بد» یکی از مرموزترین پروژه‌های حال حاضر هالیوود است. تاکنون اطلاعات دقیقی از داستان منتشر نشده و عوامل آن به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. در آخرین اپیزود سریال که سپتامبر سال ۲۰۱۳ روی ایر رفت، «جسی پینکمن» از محل گروگان‌گیری فرار کرد و به سمت مقصد نامعلومی به راه افتاد. «وینس گیلیگان» نویسنده‌ی سریال نیز در مورد دنباله توضیحی ارائه نکرده اما نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد.

کرانستون سال گذشته گفته بود: «من دوست دارم جسی را ببینم که از شرایط فعلی بیرون می‌آید و سرانجام راه خود را در پیش می‌گیرد.» اما طبق اظهارات او به نظر نمی‌رسد که گیلیگان جسی را به راحتی در مسیر یافتن خوشبختی قرار دهد.

«ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» در تاریخ ۱۱ اکتبر امسال پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *