شخصیت های زمینی Thor هرگز برای Ragnarok در نظر گرفته نشده بودند!

طبق تازه ترین اظهارات نویسنده ﻓﯿﻠﻢنامه Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) ﺍﺭﯾﮏ ﭘﯿﺮﺳﻦ، شخصیت های زمینی فرانچایز، مانند جین با نقش آفرینی ناتالی پورتمن، دارسی با بازی ﮐﺖ ﺩﻧﯿﻨﮕﺰ و دکتر ﺍﺭﯾﮏ ﺳﻠﻮﯾﮓ با بازی ﺍﺳﺘﻼﻥ ﺍﺳﮑﺎﺭﺷﮕﻮﺭﺩ، هرگـز برای بخش های این فیلم در نظر گرفته نشده بودند. قسمت سوم که توسط ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ کارگردانی شده ثور را دوباره بـه سینما می آورد، اما این بار با یک ماجراجویی تـازه و هیجان انگیز برای نجات آسگارد با همکاری دوست قدیمی انتقام‌جوی خودش بروس بنر معروف به هالک. طبق نویدهای داده شده، Ragnarok تفاوت زیادی با دو قسمت قبلی خودش دارد، و اینطور به نظر می رسد ترکیبی است از قدیمی و جدید (اما بیشتر چیزها جدید هستند)، با این وجود چند غیبت قابل توجه هم در فیلم وجود دارد – بیشتر دوستان زمینی ﺍﺭﯾﮏ ﭘﯿﺮﺳﻦ.فیلم Ragnarok هنوز پا به گیشه های آمریکای شمالی نگذاشته است اما اکران آن در چند کشور دیگر آغاز شده. این فیلم در روز جمعه ۱۲ آبان پا به آمریکای شمالی می گذارد و اگر طبق ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها عمل کند باید منتظر یک افتتاحیه بالای ۱۰۰ میلیون دلاری باشیم. طبق آمار اعلام شده توسط باکس آفیس، این فیلم در بازار جهانی تاکنـون بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است. بررسی ها هم خبر از یک فیلم موفق دیگر می دهند؛ بنابراین Ragnarok در همین ابتدا موفقیت تجاری و هنری را تجربه کرده است. با این حساب تصمیم ﭘﯿﺮﺳﻦ و مارول استودیوز برای رها کردن شخصیت های فرعی در زمین ظاهرا درست و عاقلانه بوده است.

ﺍﺭﯾﮏ ﭘﯿﺮﺳﻦ در تازه ترین مصاحبه اش با Cinemablend فاش کرد که هرگز بحثی درباره بازگرداندن جین، دکتر ﺳﻠﻮﯾﮓ یا دارسی برای Ragnarok نداشته اند. از قرار معلوم، مارول استودیوز مجموعه ای از نقاط داستانی دارد که آنها می خواستند جزوی از فیلم باشند، اما او هرگز موظف نبود که تمام آنها را در فیلم بچپاند، و اجباری برای آوردن دوستان زمینی ثور به فیلم وجود نداشته است: “نه. نه، آنها هرگز نبودند. این یک نوع متفاوت است، Sakaar و هالک زمان زیادی را گرفتند. Sakaar برای خودش به اندازه کافی دیوانه است … بنابراین، ما فقط مستغلات زیادی داشتیم — بعلاوه معرفی والکری که فکر می کنم بعنوان شخصیت مکمل خیلی به هم می آیند. تسا واقعا عالی بود …

شخصیت های زمینی Thor هرگز برای Ragnarok در نظر گرفته نشده بودند!

بد نیست بدانید که ﺍﺭﯾﮏ ﭘﯿﺮﺳﻦ در ژانویه ۲۰۱۶ بعنوان نویسنده این پروژه استخدام شد، درست چند ماه بعد از پیوستن ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ به فیلم. به او از سوی مارول استودیوز وظیفه نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه Thor 3 داده شد، هپچنین موظف شد بسیاری از جزئیات خاص را درون آن قرار دهد مثل معرفی هالک بعنوان یکی از شخصیت های کلیدی. در این میان، از آنجا که حوادث فیلم خارج از کره زمین به وقوع می پیوندد، موجبات خارج شدن شخصیت های زمینی از داستان را فراهم آورد که کاملا طبیعی است.

حال اینکه تصمیم گرفته شده داستان Ragnarok را بدون حضور شخصیت های زمینی جلو ببرند کاملا به تصمیم مارول و نویسندگان بستگی داشته است؛ از طرفی مرکز توجه داستان بر روی هلا، نابودی آسگارد و چکس ثور قرار دارد، بنابراین رها کردن این شخصیت ها در زمین حتما لازم و به نفع داستان بوده است، و در واقع با توجه به داستان فیلم نمی توانستند نقش مهمی هم ایفا کنند. از طرفی ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ شخصا گفته بود که نگاهش به فیلم مانند اولین فیلم انفرادی ثور است، همین نگاه متفاوت به قسمت سوم باعث شده حال و هوای کاملا متفاوتی نسبت به فیلم های قبلی داشته باشد. با این وجود، Ragnarok هنوز ارتباط زیادی با دنیای سینمایی مارول دارد چون در هر صورت این فیلم هنوز قسمتی از یک داستان بزرگ تر است. طبق شنیده ها، ماجراهای این فیلم مستقیما به حوادثAvengers: Infinity War (جنگ ابدیت) ختم می شود، و در نهایت ثور عامل پیوند نگهبانان کهکشان با بزرگترین قهرمانان زمین خواهد شد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *