The Witcher 3: Wild Huntبرای استودیو CD Project RED ثمره‌ای حماسی و حیرت‌آور بود بر سرگذشت گرالت ریویایی. این استودیو قبل از عرضه بازی تاکید کرده‌بود که Witcher 3 آخرین نسخه از سری می‌باشد و قرار است به داستان این سری خاتمه دهد. اما می‌دانیم این حرف‌ها قبل از اینکه بازی به یکی از موفق‌ترین (متای 92) و سودآورترین (فروش 10 میلیون نسخه‌ای) عناوین تبدیل شود زده شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، با توجه به فن‌بیس قدرتمند و گسترده‌ای که بازی The Witcher 3 پیدا کرده، بنظر می‌رسد استودیو CD Project RED نادیده گرفتن این هواداران را غیرمنصفانه بداند. “آدام کیسینسکی” (Adam Kicinski) مدیر استودیو در این باره می‌گوید:

این بی انصافی است نسبت به هواداران اگر نسخه‌ی دیگری نسازیم. ما قریب به یک دهه است که روی دنیای Witcher کار کرده‌ایم و فکر نکنم که این پایان ماجرا باشد. هنوز زود است که در موردش حرف بزنیم، ولی ما این سری را فراموش نکرده‌ایم

حرف‌های آقای “کیسینسکی” مرا هیجان‌زده کرده‌ و اگر قرار باشد نسخه‌ی بعدی Witcher به خوبی نسخه سوم باشد، قطعا اشتیاق زیادی برای تجربه آن خواهم داشت. بهرحال، اگر هم قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد، پس از عرضه‌ی پروژه بعدی این استودیو یعنی CyberPunk 2077 خواهد بود؛ که هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی اعلام نشده.

نظر شما چیست؟ آیا مایل هستید نسخه‌ی چهارم Witcher ساخته شود؟

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *