خانه ورزش اخبار ورزش ششمین گل، ششمین امتیاز؛ جادوی تعویض‌های برانکو

ششمین گل، ششمین امتیاز؛ جادوی تعویض‌های برانکو

0

ششمین گل، ششمین امتیاز؛ جادوی تعویض‌های برانکو

نتیجه بازی پارس و پرسپولیس در جم، تعیین کننده صدرنشین لیگ برتر بود. برنده بازی، صدرنشین قطعی لیگ بود و نتیجه بازی عقب افتاده پرسپولیس هم نمی‌توانست تاثیری در این صدرنشینی بگذارد. پرسپولیس هم تا دقایق پایانی موقعیت چندانی نداشت اما تعویض طلایی دقیقه نود برانکو، همه چیز را عوض کرد. پرسپولیس در این بازی، ۲ امتیاز بیشتر بدست آورد و تک امتیاز پارس را هم از این تیم گرفت.

این دو امتیاز، ششمین امتیازی که بود که برانکو در این فصل، با تعویض‌هایش بدست می‌آورد. سرمربی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر، ۶ گل با تعویض‌هایش بدست آورده که مجموعا، ۶ امتیاز برای این تیم داشته‌اند. بازی با تراکتورسازی، کامیابی‌نیای تعویضی گل دوم پرسپولیس را زد و این تیم بازی مساوی را برد. بازی با نفت تهران، سیامک نعمتی پاس گل سوم را داد که تاثیری در امتیازات پرسپولیس از این مسابقه نداشت. بازی با گسترش فولاد دو بازیکن تعویضی برانکو، هر سه گل پرسپولیس را ساختند و زدند. طارمی گل اول را ساخت، مسلمان پاس گل دوم را داد و گل سوم با پاس مسلمان و ضربه نهایی طارمی بدست آمد تا بازی مساوی با برد قاطع پرسپولیس تمام شود. دیروز هم مصلح، با گلش دو امتیاز دیگر برای تیم برانکو گرفت. دو امتیازی که در جدول البته، تاثیر بیشتری روی سرنوشت پرسپولیس خواهد داشت.

حدود یک سوم گل‌های این فصل پرسپولیس، توسط بازیکنان تعویضی زده یا ساخته شدند و اگر این ۶ گل را از پرسپولیس بگیریم، آن‌ها از صدرنشین بی رقیب تا رده پنجم جدول پایین می‌روند. برانکو این فصل علاوه بر ترکیب خوب، تعویض‌های فوق العاده‌ای هم دارد و در لحظات سخت گره بازی را باز می‌کند. مربی که در لیگ قهرمانان آسیا هم با دو تعویض مقابل الاهلی، دو پنالتی گرفت و برای اولین بار تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *