پلیس میلان از یک فراری 458 اسپایدر برای آموزش افسران خود استفاده می‌کند. این خودرو متعلق به یکی از اعضاء مافیا بوده و پس از مصادره، به ناوگان پلیس میلان پیوسته است!

پلیس میلان از 458 اسپایدر برای توقف جرم و جنایت در ایتالیا استفاده نمی‌کند و از آن برای اهداف آموزشی و امدادی بهره می‌برد. با این وجود افسران پلیس ایتالیا به خوبی می‌دانند که اعضاء مافیا به راحتی می‌تواند یک فراری تهیه کرده و برای آنها مشکلاتی ایجاد کنند.

ferrari-458-spider-milan-police

طبق قانون ایتالیا آتش‌نشانی و پلیس ملی این کشور حق استفاده از اموال شخصی اعضاء مافیا را دارند. فرای 458 اسپایدر پلیس میلان، در سپتامبر سال 2015 میلادی توقیف شد و پس از گذشت مدتی تبدیل به یکی از خودروهای پلیس ایتالیا برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان ایتالیایی شد.

پلیس میلان به شدت با جرم و جنایت سازمان یافته مقابله می‌کند و تاکنون 29 خودرو و 3 موتور سیکلت را که متعلق به اعضاء مافیا بوده‌اند، توقیف کرده است. همه وسایل نقلیه توقیف شده توسط پلیس ایتالیا برای ارائه خدمات به شهروندان ایتالیایی، در اختیار پلیس و آتش‌نشانی ملی ایتالیا قرار گرفته‌اند.

پلیس ایتالیا یک لامبورگینی هوراکان را نیز به خدمت گرفته است که از آن برای حمل و نقل خون و اعضای پیوندی استفاده می‌شود. لامبورگینی هوراکان پلیس ایتالیا مجهز به یک یخچال کوچک برای حمل فراورده‌های پزشکی شده و پیشرانه قدرتمند آن به کمک بیماران ایتالیایی رفته است!

البته باید توجه داشت که فراری و لامبورگینی‌ پلیس ایتالیا در برابر ناوگان سوپراسپرت‌های پلیس دبی حرفی برای گفتن ندارد؛ زیرا پلیس دبی از خودروهایی نظیره بوگاتی ویرون و استون مارتین One-77 استفاده می‌کند.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *