خانه تکنولوژی اخبار فردا گلگسی S8 رونمایی می شود؛ چه توقعی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم!

فردا گلگسی S8 رونمایی می شود؛ چه توقعی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم!

0

طبق وعده ها و برنامه ریزی صورت گرفته فردا سامسونگ به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش Galaxy S8 رونمایی خواهد کرد، اما همانطور که می دانید و احتمالا در شبکه های اجتماعی دیده اید تصاویر و اطلاعات بسیار زیادی از این پرچمدار لو رفته و تا حدود بسیاری می دانیم که سامسونگ چه چیزی را می خواهد برایمان به نمایش بگذارد!

سال گذشته ابدا سال خوبی برای سامسونگ نبود، کابوسی به نام Note 7 ضرری میلیاردی را برای بیزینس سامسونگ تحمیل کرد و توزیع این گوشی پرآوازه در سرتاسر دنیا متوفق و درنهایت تمامی دستگاه های توزیع شده هم باز پس گرفته شدند.

آیا واقعا از دیدن گوشی های جدید هیجان زده می شوید!

راستش را بخواهید اکنون در دنیای تلفن های همراه شاهد یک سیر خطی و فاقد هر گونه هیجان در دستگاه های جدید هستیم. تکلیف اپل و سخت گیری هایش بعد از استیو جابز کاملا مشخص است و این روز ها بیشترین خلاقیت در نسل های جدید از محصولاتش به رنگ قرمز آیفونختم شده است (اپل هفته پیش آیفون ۷ را با روکش قرمز رنگ با هدف کمک به بنیاد های حمایتی از ایدز و بیماری های خاص روانه بازار کرد). دیگر کمپانی های پیش رو مانند Google و سامسونگ و LG هم این روزها به دلایل مختلف توانایی ریسک به میزان بالا را ندارند.

نبض خلاقیت در دست کدام است! LG، سامسونگ، اپل یا گوگل!

به عنوان یکی از خلاق ترین های بازار می توان LG را نام برد، این کمپانی ابداعات خوب و در عین حال نا موفق در کارنامه اش کم ندارد، سال گذشته از G5 رونمایی کرد، پرچمداری که ماژولار بود و می توانست در جایگاه های مختلف توانایی های اختصاصی خودش را داشته باشد، این گوشی در معرفی خیلی خوب بود، رسانه ها هم به آن توجه زیادی نشان دادند، اما در ادامه اقبال خوبی در بازار به دست نیاورد! امسال هم G6 تنها با ظاهری خاص که نشئات گرفته از صفحه نمایش کاملش بود روانه بازار شد اکنون برای تشخیص موفق بودن یا نبودن G6 زود است، باید کمی صبر کرد!

این مطالب را در نت نوشت بخوانید: خلاقیت های LG در صنعت موبایل /بررسی کامل G6

شرکت گوگل هم سال پیش خودش دست به کار شد و Pixel های خودش را روانه بازار کرد! گویا این روز ها هم در پی طراحی و حمع و جور کردن نسخه دوم محصولش است ولی سابقه گذشته گوگل به ما نشان داده که نباید منتظر خبر و اتفاق ابداعی جدیدی از این کمپانی باشیم!

قرار است S8 قاعده بازی را بهم بزند!

اکنون دیگر نوبت سامسونگ است! این کمپانی با خاطره نا موفق از Note 7 و محصولاتی پر فروش مثل S7 Edgee خاطره های متناقضی در ذهن مخاطبان دارد، اگر به خاطر داشته باشید در پرچمدار های قبلی شاهد اتفاقات هیجان انگیز زیادی از سامسونگ نبوده ایم، سری S7 تنها با قابلیت ضد آب بودن و امکان اتصال کارت حافظه و کمی افزایش سرعت، کیفیت دوربین روانه بازار شد.

طبف تصاویر مخابره شده شاهد حذف دکمه Home هستیم، این دکمه از اولین نسخه Galaxy همراه کهکشانی های سامسونگ بوده است. سامسونگ تمامی سعیش را کرده تا گوشی فاقد هر گونه لبه باشد، و این یکی از جذابیت های این تلفن همراه به حساب می آید! یکی از نکاتی که گویا چنگی به دل نمی زند جایگاه سنسور اثر انگشت در S8 است که در کنار دوربین قرار گرفته است. از دیگر موارد هم استفاده از USB Type-C و سنسور تشخیص چهره (عنبیه) و در نهایت پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵ است.

از S8 که بگذریم طبق شایعاتی که طی این ماه ها به گوش می رسد، گویا اپل هم برای دهمین سالگرد معرفی آیفون برنامه های ویژه ای دارد، حذف دکمه Home مرسوم و گرد اپل و صفحه نمایشی که قرار است به صورت کامل تمام ضفحه را به خودش اختصاص دهد!

قضاوت راجع به اپل و آیفون های نسل آینده خیلی زود هنگام است، باید صبر کنیم و منتشر باشیم، اما راجع به Galaxy S8 فردا شاهد اخبار و رونمایی این گوشی در رویداد رسمی توسط ساموسنگ باشیم.

نت نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *