خانه سینما و تلویزیون اخبار فروش فیلم Rogue One: A Star Wars Story از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت

فروش فیلم Rogue One: A Star Wars Story از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت

0

جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان و اولین فیلم از سری غیر اصلی این مجموعه، “روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)” که در ماه دسامبر اکران شد مرز فروش ۱ میلیارد دلاری را گذراند. فروش فعلی فیلم ۱٫۰۱۱ میلیارد دلار تخمین زده شده که ۵۱۲ میلیوندلار از آن فقط از سینمای آمریکا کسب شده است و ۴۹۹ میلیون دلار دیگر از گیشه جهانی.
این فیلم دومین فیلم متوالی از جنگ ستارگان است که از مرز ۱ میلیارد دلار می‌گذرد. فیلم قبلی نیرو بر می‌خیزد (Star Wars Episode VII: The Force Awakens) بعد از اکرانش در ۲۰۱۵ تا پایان اکرانش ۲ میلیارد دلار کسب کرد.
داستان فیلم مربوط به یک سری قهرمان نه چندان تک بعدی است که می‌خواهند از امپراتوری نقشه ستاره مرگ (Death Star) را به دزند تا بتوانند این اسلحه بسیار خطرناک نیروی خبیث را از بین ببرند. در این فیلم شاهد عملیاتی فوق‌العاده و غیر معمولی را از قهرمان‌های معمولی خواهید بود.
گرت ادواردز کارگردانی این فیلم را انجام داده است. تونی گیلوری و کریسوایز فیلمنامه این اثر را از داستانی از گری ویتا و جان نول نوشته‌اند.فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، آلن تودیک، ریز احمد، فورست ویتیکر و ژیانگ ون بازیگران این فیلم هستند.

دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *