فصل سوم Riverdale: ابرقهرمان ها در مقابل ابرشرورها

فصل دوم مجموعه تلویزیونی Riverdale (ریوردیل) با یک اتفاق غافلگیرکننده به پایان رسید؛ به لطف دسیسه های شیطانی هیرام لاج (با نقش آفرینی Mark Consuelos)، آرنچی اندروز به جرم قتلی که انجام نداده متهم و روانه زندان شد. آرچی با مشکلی روبرو شده که هیچوقت تصور آن را هم نمی کرد، او در زندان قدرتی ندارد اما دوستان که بیرون هستند باید برای نجات او تلاش کنند، پس حدس زدن وقایع فصل سوم چندان هم سخت نیست — البته فعلا از سرنوشت نهایی آرچی اطلاعی نداریم و شاید خیلی زود او را تبرئه کنند.

کامیلا مندس بازیگر نقش ورونیکا لاج در یک گفتگوی جالب با Entertainment Tonight به وقایع فصل سوم Riverdale اشاره کرد و گفت که این سریال برای یک داستان “ابرقهرمانان در مقابل ابرشروران” آماده می شود. ابرقهرمان ها بچه های خوب ریوردیل و همان دوستان آرچی هستند، ابرشروران داستان هم همان آقا و خانم لاج، و متحدان آنها هستند که سعی دارند شهر را تصاحب کنند. مندس گفت: “اکنون ما واقعا می دانیم که چه کسانی خوب و کسانی آدم بده هستند، پس من فکر می کنم فصل ۳ ممکن است احساس کمیک بوکی زیبایی برای آن داشته باشد…

کسانی که فصل دوم را تماشا کرده اند بخوبی می دانند شرورهای داستان چه کسانی هستند؛ البته بیشتر حوادث فصل ۲ بر محور افشای هویت بلک هود (Black Hood) می چرخید، یک قاتل سریالی که سعی داشت اهالی خطاکار ریوردیل را به سزای اعمال خودشان برساند. در نهایت معلوم شد که پدر بتی (با نقش آفرینی Lili Reinhart)، هل کوپر (Lochlyn Munro) همان شرور نقابدار شهر است، هیرام هم دیگر شرور فصل بود که سعی داشت ریوردیل را تبدیل به یک زندان بزرگ کند.

مندس طی صحبت هایش به رابطه ورونیکا و پدرش اشاره کرد و گفت که او اکنون فهمیده پدرش واقعا چه کسی است، تماشای واکنش او طی فصل سوم خیلی جالب خواهد بود، اما زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این دو رو در روی هم قرار گیرند. در واقع اگـر ورونیکا قرار باشد روبروی پدر خودش قرار گیرد، مخصوصا با توجه به اینکه آرچی احتمالا در زندان است، او به شدت نیازمند حمایت دوستانش است؛ آنها این بار باید تبدیل به یک تیم واقعی شوند تا بتوانند دوست خودشان را نجات و شرور واقعی را شکست دهند.

ما هنوز اطلاعات کاملی از داستان فصل سوم ۲۳ اپیزودی Riverdale نداریم، اما می دانیم که پخش آن قرار است به همراه سریال جدید All-American از تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ماه آغاز شود

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *