فصل ششم و هفتم سریال «پیکی بلایندرز» ساخته می‌شود

به نظر می‌رسد شایعاتی که در مورد پایان سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) پس از فصل پنجم به گوش می‌رسید صحت ندارند. این سریال گانگستری با نویسندگی «استیون نایت»، به لطف نت‌فلیکس ادامه یافته است. درحالی‌که خبر بازگشت سریال برای فصل پنجم در سال 2019 تأیید شده، آینده آن تا مدت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما بنابر برخی گزارشات رسیده اکنون می‌دانیم که نایت برای تولید فصل ششم و هفتم سریال هم برنامه‌هایی دارد و حتی گروه رقص باله‌ «پیکی بلایندرز» را هم در لندن تشکیل می‌دهد.

طبق اعلام نایت، کمپانی رقص رامپارت، قدیمی‌ترین تشکیلات رقص باله در بریتانیا، به ساخت باله گانگستری «پیکی بلایندرز» علاقه نشان داده است. ایده رقص باله براساس یک سریال گانگستری گرچه غافلگیر کننده به نظر می‌رسد، اما با توجه به محبوبیت سریال در بریتانیا دور از ذهن نیست. فصل چهارم این سریال پربیننده‌ترین اپیزودهایش تا به امروز را به ثبت رسانده، و سال 2017 را به عنوان پربیننده‌ترین سریال اوریجینال شبکه بی‌بی‌سی دو پشت سر گذاشته است.

نایت ضمناً تأیید کرده است که «کیلیان مورفی» ستاره سریال هم از بازی در فصل‌های بعدی استقبال می‌کند، اگر چه طبق برنامه سریال باید بعد از پنج فصل به پایان می‌رسید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *