فصل چهارم «فارگو» با همکاری «کریس راک» ساخته می‌شود

«نوآح هالی» خالق سریال «فارگو» همانگونه که وعده داده بود، جایی در تقویم کاری خود برای فصل چهارم سریال یافته و این سریال برنده امی را با «کریس راک» که در نقش اصلی بازی می‌کند توسعه می‌بخشد. «جان لندگراف» مدیرعامل استودیوهای FX شب گذشته این خبر را در انجمن منتقدین تلویزیونی اعلام کرد.

«وارن لیتل‌فیلد» تهیه‌کننده سریال نیز در مصاحبه‌ای در ماه جون گذشته تأیید کرده بود که شهر و سال داستان فصل چهارم مشخص شده است. «فارگو» در فصل چهارم خود به سال‌های دهه ۱۹۵۰ شهر کانزاس سیتی ایالت میزوری می‌رود. لیتل‌فیلد ضمناً اعلام کرده بود که فیلمبرداری فصل چهارم از پاییز ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

سریال در فصل چهارم نزاع دو خانواده مهاجر ایتالیایی و سیاهپوست را به تصویر می‌کشد که کنترل سیندیکاهای تبه‌کاری را به دست گرفته‌اند. سران این دو خانواده برای حفظ صلح و آرامش پسران ارشدشان را مبادله کرده‌اند. شخصیت راک در سریال پسر بزرگش را به دشمن تحویل داده و در عوض باید سرپرستی پسر دشمنش را برعهده بگیرد. راک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که «یکی از هواداران سریال فارگو هستم و بسیار مشتاق همکاری با نوآح هالی.» فصل چهار سریال شباهت‌هایی با فصل دوم که داستان آن در سال ۱۹۷۹ و در کانزاس روی می‌داد دارد.

هالی تابستان گذشته اعلام کرده بود که با توجه به مشغله کاری‌اش که شامل تولید فصل دوم «Legion» می‌شد، احتمال تولید فصل دیگری از «فارگو» وجود ندارد. وی پس از پایان فصل سوم «فارگو» سخن خود را اصلاح کرد و گفت بالأخره فرصتی برای نگارش فیلمنامه فصل چهارم پیدا خواهد کرد. وی تابستان امسال فیلم علمی تخیلی «نقطه آبی کمرنگ» با بازی «ناتالی پورتمن» را برای فاکس فیلمبرداری کرده است. وی به همراه لیتل‌فیلد تهیه‌کنندگی فصل چهارم «فارگو»‌ را برعهده می‌گیرند.

راک تاکنون چهاربار برنده جایزه امی، و  سه بار برنده گرمی شده و کتاب او به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز راه یافته است. وی اخیراً دو استند-آپ در نت‌فلیکس عرضه کرده و بهار امسال در فیلمی به نام «هفته‌ی» با «آدام سندلر» همبازی شده است.

فصل اول «فارگو» سه جایزه امی از جمله جایزه بهترین مینی سریال، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه پیبادی را دریافت کرده است. فصل دوم دو جایزه امی بهترین فیلمبرداری و تدوین صوتی را تصاحب کرد. فصل سوم آن نیز یک جایزه امی و گلدن گلوب را برای سازندگانش به همراه داشت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *