فیلمبرداری قسمت سوم Fantastic Beasts به تعویق افتاد

استودیوی برادران وارنر تاریخ فیلمبردری قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) را به تعویق انداخت. این فیلم با نویسندگی «جی.کی. رولینگ» مؤلف کتاب‌های «هری پاتر» قرار بود جولای امسال تصویربرداری شود، اما اکنون باید منتظر شروع فیلمبرداری در اواخر پاییز باشیم.

قسمت دوم فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (The Crimes of Grindelwald) که نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در آخرین لحظات آماده‌ی نمایش شد، بنابراین برای تولید قسمت بعدی استودیو به زمان بیشتری نیاز دارد. مدیران پیشین برادران وارنر تأکید داشتند که فیلم‌های پرخرج خود از جمله «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را طبق برنامه اکران کنند، اما مدیران فعلی رویکرد جدیدی نسبت به اینگونه آثار دارند و زمان بیشتری به سازندگان می‌دهند.

اطلاعات چندانی از فیلم در دسترس نیست جز اینکه در قسمت سوم به سؤالات زیادی پاسخ داده می‌شود و هواداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بسیاری از شخصیت‌های محبوب خود در دنیای «هری پاتر» را ببینند. در «جنایات گریندل‌والد» نقش «دامبلدور» جوان را «جود لا» بازی کرد. قسمت قبلی در استودیوی «لیوزدن» بریتانیا فیلمبرداری شد. تاریخ اکران فیلم هنوز نامشخص است اما «دیوید ییتس» همچنان بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

در مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان»، «ادی ردمین» در نقش «نیوت اسکاماندر»، «کاترین واترستون»، «الیسون سودال»، «ازرا میلر»، و «دن فوگلر» به ایفای نقش پرداخته‌اند و «جانی دپ» در قسمت دوم برای بازی در نقش «گریندل‌والد»‌ به این چندگانه پیوست.

قسمت‌های اول و دوم فیلم در مجموع ۱.۴۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. در صورتی که فروش جهانی ۷.۷ میلیاردی چندگانه‌ی «هری پاتر» را هم به آن اضافه کنیم، این رقم به ۹.۲ میلیارد دلار می‌رسد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *