فیلم درخت گردو به زودی اکران می‌شود

فیلم سینمایی درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان با بازی پیمان معادی و مهران مدیری در آستانه اکران است.

فیلم سینمایی درخت گردو قرار بود اوایل تیرماه روی پرده برود اما اکران آن به شهریور موکول شد و حالا به‌زودی روی پرده خواهد رفت. نام فیلم سینمایی درخت گردو طی یک سال و نیم گذشته نیز برای اکران مطرح شده بود اما به‌دلیل تعطیلی مداوم و چندباره‌ی سینماها و عدم استقبال مخاطبان از اکرانِ فیلم‌ها به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان درخت گردو تصمیم گرفتند فیلم را در آن زمان اکران نکنند. فیلم درخت گردو البته سال گذشته و همزمان با هفته‌ی وحدت به مدت چند روز اکران شد تا شرایط لازم برای معرفی به اسکار را به‌دست آورد.

فیلم درخت گردو

فیلم سینمایی درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی ساخته شده است. از بازیگران درخت گردو می‌توان به پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری اشاره کرد. پیمان معادی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرده و محمدحسین مهدویان نیز سیمرغ بهترین کارگردانی را به خانه برده است. فیلم سینمایی درخت گردو داستانی درباره فاجعه بمباران شیمیایی سردشت دارد.

محمدحسین مهدویان، کارگردان درخت گردو تاکنون فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز ۲: رد خون و لاتاری را ساخته است. محمدحسین مهدویان به‌تازگی سریال زخم کاری را نیز برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده، سریالی که حاشیه‌های مختلفی را به‌همراه داشته است. پیمان معادی، بازیگر اصلی فیلم درخت گردو یکی از مشهورترین بازیگران سینمای ایران است و سابقه بازی را در فیلم‌های درباره الی، جدایی نادر از سیمین، ابد و یک روز و متری شیش و نیم دارد. مهران مدیری، دیگر چهره‌ی درخت گردو کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که سریال‌های پربیننده‌ای مانند شب‌های برره، قهوه تلخ و پاورچین را ساخته و در آن‌ها نقش‌آفرینی نیز کرده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *