شرکت Huawei در ادامه مسیر موفقیت خود و برای سال 2017 می‌خواهد از پرچمدار جدیدی رونمایی کند. اما پیش از رونمایی تصاویر شبیه سازی شده و مشخصات هواوی P10 لو رفتند. 

در جریان نمایشگاه CES 2017 هواوی گزارش جامعی از موفقیت‌های اخیر خود منتشر کرد و نشان داد که قصد دارد به بزرگترین سازنده موبایل در آینده‌ای نه چندان دور بدل شود. اما هوادارن این شرکت تمام توجهات خود را معطوف به پرچمدار جدید این شرکت برای نیمه اول سال 2017 نموده‌اند. Huawei P10 ماه فوریه و همزمان با نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی خواهد شد.

مشخصات هواوی P10

شایعات پیرامون طراحی و مشخصات هواوی P10 قوت گرفته‌اند و به صورت روزانه شاهد افشای اطلاعات جدیدی هستیم. به تازگی تصاویر شبیه سازی شده بسیار با کیفیتی منتسب به هواوی P10 در فضای مجازی منتشر شده‌اند. در این تصاویر مشخصات هواوی P10 به خوبی نمایان شده‌اند. بدنه نسبت به گذشته بسیار یکدست‌تر و جذاب‌تر شده است. لبه‌های دستگاه برش‌های دقیق خورده‌اند. دوربین دوگانه همچنان در این دستگاه هم خودنمایی می‌کند. نمایشگر در لبه‌ها منحنی بوده و دکمه خانه به شکل بیضی در زیر نمایشگر جاخوش کرده است. ظاهرا دکمه خانه به زیر شیشه منتقل شده است.

مشخصات هواوی P10

هواوی P10 به نمایشگری 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن QHD مجهز شده است. پردازنده 8 هسته‌ای آن از نوع Hisilicon Kirin 960 بوده و فرکانس کاری آن 2.3GHz خواهد بود. پردازنده گرافیکی Mali G71 برای هواوی P10 در نظر گرفته شده است. 6 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی برای انجام کلیه امور کافی به نظر می‌آیند.

مشخصات هواوی P10

براساس شایعاتی که پیش تر منتشر شده بود Huawei P10 به همراه هوش مصنوعی یا AI روانه بازار خواهد شد. دوربین دوگانه هم به احتمال فراوان توسط لایکا طراحی و اجرا شده باشد. این دستگاه قدرتمند دارای گواهی IP68 خواهد بود یعنی تمام نگرانی‌ها از بابت نفوذ آب و گرد و خاک منتفی می‌باشند. ماه فوریه برای رونمایی در نظر گرفته شده است ولی به احتمال فراوان فروش جهانی آن از ماه آوریل آغاز خواهد شد.

techmix

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *