هواوی به‌تازگی از گوشی هوشمند میان‌رده جدید خود به نام P10 لایت رونمایی کرد. همانگونه که می‌دانید این شرکت در نمایشگاه MWC بارسلونا در ماه گذشته از پرچمدارهای جدید خود یعنی هواوی P10 و P10 پلاس پرده برداشت. این اتفاق اخیرا رخ داده و منبع این خبر از هلند، مشخصات و تصویر مربوط به کنفرانس مطبوعاتی را منتشر کرده است.

بدنه هواوی P10 لایت فلزی بوده و تمامی دکمه‌های فیزیکی آن در سمت راست قرار گرفته است. در زیر دستگاه شاهد استفاده از پورت USB Type-C، اسپیکر و میکروفون هستیم. در پشت این مدل دوربین اصلی تکی با فلاش LED به همراه سنسور اثر انگشت قرار دارد. نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی Hisilicon Kirin 655، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و باتری غیر قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری با ویژگی شارژ سریع مشخصات فنی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

هواوی سیستم‌عامل اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 که در P10 و P10 پلاس مورد استفاده قرار گرفته را بر روی میان‌رده جدید خود نصب کرده است. هواوی P10 لایت در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی فروخته خواهد شد. هنوز از قیمت این دستگاه خبری نداریم ولی ظاهرا قیمت 349 یورو برای هلند در نظر گرفته شده است. هواوی هنوز معرفی این مدل را تایید نکرده ولی باتوجه به انتشار عکس‌های کنفرانس خبری، از رونمایی آن تقریبا مطمئن هستیم.

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *