لباس فضانوردی 2001: A Space Odyssey به مزایده گذاشته می‌شود

یکی از نمادین‌ترین لباس‌های تاریخ سینما این ماه در بورلی هیلز کالیفرنیا به مزایده گذاشته خواهد شد. در این مزایده که ۱۷ و ۱۸ ژوئیه برگزار خواهد شد، ۹۰۰ قلم کالا از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی آمریکا از جمله لباس فضانوردی فیلم «۲۰۰۱: یک ادیسه‌ی فضایی» به کارگردانی «استنلی کوبریک» به مزایده گذاشته می‌شود. انتظار می‌رود این لباس بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار به فروش برود. امکان شرکت در این مزایده به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

این لباس فضانوردی علاوه بر «کیر دولی» توسط بازیگران دیگری در بسیاری از صحنه‌های فیلم پوشیده شد و کفش و کلاه نیز به همراه آن ارائه خواهد شد. کلاه دارای چهار لایه رنگ است که نشان‌ می‌دهد از آن در صحنه‌های مختلف توسط بازیگران مختلف استفاده شده است. رنگ پایه‌ کلاه سبز است و در حین فیلمبرداری یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های تاریخ سینمای علمی-تخیلی توسط دولی پوشیده شده است، وقتی که شخصیت «دکتر بومن» قصد دارد «هال» را «بکشد.»

دیگر اقلام جالب توجه مزایده پیش‌نویس موسیقی متن «جنگ ستارگان» اثر «جان ویلیامز»، پیپ «بیلبو بگینز» با بازی «ایان هولم» در فیلم «ارباب حلقه‌ها»، لباس ایمنی «برایان کرانستون» و «آرون پل» در «برکینگ بد» و اقلام دیگری از سریال‌های «فارگو» و «نارنجی مد جدید است» نت‌فلیکس خواهد بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *