خانه ورزش اخبار ورزش لوو: فوتبال بدون آفساید تبدیل به هندبال می شود

لوو: فوتبال بدون آفساید تبدیل به هندبال می شود

0

اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان چندی پیش از پیشنهاد مارکو فان باستن برای پاک کردن قانون آفساید استقبال کرده بود اما سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است فوتبال بدون آفساید معنی ندارد. بیرهوف چندی قبل گفته بود که فوتبال بدون آفساید می تواند هیجانی تر شود و پیشنهاد داده بود که یک مدت به صورت آزمایشی این کار انجام شود. یواخیم لوو در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره این صحبت ها گفت:

من به عنوان مربی وقتی آفسایدی در کار نباشد دو بازیکن به صورت ثابت در محوطه جریمه حریف قرار خواهم داد و حریف هم احتمالا همین کار را انجام دهد. نتیجه این کار این می شود: فضای میانی میدان بسیار بیشتر خواهد شد، فوتبال تبدیل به چیزی شبیه هندبال می شود و تیم ها شروع به ارسال توپ های بلند به نیمه حریف می کنند. لغو قانون آفساید فوتبال را به کلی تغییر خواهد داد و دیگر فاکتورهای امروزی همانند جذابیت و بازی های فوق العاده تاکتیکی از بین خواهند رفت.

لوو اما درباره اضافه کردن تعویض چهارم به فوتبال نظر مثبت تری دارد. سرمربی تیم قهرمان جهان درباره تغییرات مثبتی که می توانند به فوتبال کمک کنند چنین نظری دارد:

اگر بازیکنی مرتکب خطای تاکتیکی شود می تواند برای ۱۰ دقیقه اخراج شود، یا برای پنالتی کارت زرد در نظر گرفته شود. اینگونه تیمی که جریمه شده در ادامه بازی کماکان می تواند برای جبران نتیجه تلاش کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *