خانه سینما و تلویزیون اخبار لیست بازیگران فیلم علاءالدین مشخص شد

لیست بازیگران فیلم علاءالدین مشخص شد

0

شرکت «دیزنی» پس از تلاش‌‌های فراوان برای یافتن بازیگر مناسب، سرانجام به خواسته‌اش رسید و بازیگران اصلی فیلم علاءالدین (Aladdin) را پیدا کرد.

دیزنی در جریان نمایشگاه D23، تیم بازیگری فیلم علاءالدین را معرفی کرد. طبق اعلام این شرکت، «مینا مسعود» (Mena Massoud) در نقش علاءالدین، «نائومی اسکات» (Naomi Scott) در نقش «جاسمین» (Jasmine) و «ویل اسمیت» (Will Smith) در نقش غول چراغ جادو، به ایفای نقش می‌پردازند.

حضور اسمیت در نقش غول چراغ جادو برای مدت‌ها شایعه شده بود اما حالا رسما تایید شده است. اسمیت مهارت‌های «رابین ویلیامز» (Robin Williams) – صداپیشه نسخه انیمیشنی – را ندارد اما با کاریزما و انرژی تمام نشدنی‌اش می‌تواند یک غول چراغ جادوی به یاد ماندنی خلق کند.

در مورد دو بازیگر اصلی، سازندگان تا پیش از این اعلام کرده بودند که بازیگران، متناسب با نقش‌ها انتخاب می‌شوند و از آن‌جایی که داستان فیلم در خاورمیانه جریان دارد، قرار نیست بازیگران سفیدپوست را در نقش‌های عجیب و غریب ببینیم. آن‌ها حداقل برای نقش اصلی، به وعده‌هایشان عمل کردند تا جنجالی برپا نشود. مینا مسعود یک بازیگر مصری است که سابقه حضور در سریال انیمیشنی نود و نه (The 99) به عنوان صداپیشه را دارد و در سریال «جک رایان» (Jack Ryan) سرویس «آمازون» (Amazon) هم ایفای نقش کرده است.

و نائومی اسکات هم چندان با بلاک باسترها غریبه نیست. او در فیلم «پاور رنجرز» (Power Rangers) نقش رنجر صورتی را بازی کرده است.

حال تنها سوال این است که چه کسی نقش «فرش جادویی» را بازی می‌کند! فیلم علاءالدین توسط «گای ریچی» (Guy Ritchie) کارگردانی خواهد شد و تهیه کنندگی آن برعهده «دن لین» (Dan Lin) است.

علاءالدین اصلی در سال 1992 روی پرده رفت و با بودجه 28 میلیون دلاری، 500 میلیون دلار در جهان فروخت. شرکت دیزنی مدتی است که به سراغ آثار کلاسیک‌اش رفته و قصد دارد آثار لایو اکشن نوستالوژیک فراوانی تولید کند. آخرین اثر بزرگ این شرکت، فیلم «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) بود که «اما واتسون» (Emma Watson) در آن نقش آفرینی می‌کرد، این فیلم موفق شد تا موفقیت‌های دیزنی در بازسازی را ادامه دهد و فروش بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کند. اما آثار دیگری نیز در راه هستند: فیلم «دامبو» (Dumbo) توسط «تیم برتون» (Tim Burton) قرار است ساخته شود؛ «نیکی کارو» (Niki Caro) اخیرا استخدام شده تا فیلم «مولان» (Mulan) را بسازد و البته فیلم «کریستوفر رابین» (Christopher Robin) در مرحله توسعه قرار گرفته است. فیلم «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) دیگر اثری است که دیزنی قصد ساخت آن را دارد و «ارین ویلسون» (Erin Cressida Wilson)، نویسنده فیلم‌نامه «دختری در قطار» (The Girl on the Train) استخدام شده است تا مراحل نگارش آن را انجام دهد. بازسازی لایو اکشن «شیرشاه» (The Lion King) به کارگردانی «جان فارو» (Jon Favreau) و ساخت نسخه جدیدی از «پری دریایی کوچک» (The Little Mermaid) نیز در برنامه‌های دیزنی وجود دارد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *