مادر تونیا می گوید برخی از سکانس های «I,Tonya» دروغ می باشند

مادر تونیا هاردینگ در مصاحبه گفته است برخی از سکانس های فیلم “من تونیا هستم” جز دروغ چیزی نیست.

همان طور که می دانید یکی از عناوین مهم سال جاری در سینما فیلم «I,Tonya» می باشد که نگاهی به زندگی اسکیت سواری به نام «تونیا هاردینگ» افکنده است. در این فیلم شرح حالی بر این شخص را مشاهده می کنیم و روابط او با اطرافیانش را از نگاه دوربین و لنز سینما به تماشا می نشینیم. مادر تونیا هاردینگ یعنی خانم «لاوونا گلدن» بعد از تماشای فیلم مذکور اعلام کرده است که بعضی موارد نشان داده شده در فیلم واقعیت ندارند. این شخص در مصاحبه ی خود با شبکه ی ABC بعضی لحظات فیلم را نقد کرده است و بیان کرده که هرگز این چنین که در فیلم نشان داده می شود با فرزندان خود به ویژه تونیا بدرفتاری نکرده است.

در برنامه ی ویژه ی این هفته ی شبکه ی ABC که با نام «دروغ و حقیقت: داستان زندگی تونیا هاردینگ» پخش شد، مصاحبه ای با مادر این شخص به عمل آمد. به گفته ی تونیا هاردینگ، مادرش هفته ای شش بار او را تنبیه بدنی می کرده است و یکبار هم چاقویی به سمتش پرت کرده بود. اتفاقی که در فیلم نیز شاهدش بودیم. در این خصوص، مادر واقعی تونیا چنین می گوید:

گمان نمی کنم که بیش از یکبار در هفته تونیا را تنبیه کرده باشم، حتی بعضی هفته ها هرگز از تنبیه کردن او خبری نبود. من با هیچکدام از فرزندانم بدرفتاری نکرده ام. قبول دارم گاهاً تونیا را می زدم ولی شما به عنوان یک فیلمساز موظفید راست و دروغ را به درستی نشان دهید. من یکبار تونیا را با شانه زدم ولی چرا باید به سمت کسی چاقو پرتاب کرده باشم؟ تونیا آن قدر دروغ گفته که دیگر متوجه نیست چه چیز راست است و چه چیز دروغ.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *