مهندسان، طراحان، کاربران و در اصل همه مردم دنیا از دهه ۷۰ میلادی در آرزوی ماشین های پرنده هستند، رویایی که امسال به حقیقت خواهد پیوست. کمپانی AeroMobil به تازگی اعلام داشته که آماده عرضه ماشین پرنده رویایی و آینده نگر خود است، ماشین پرنده ای که واقعا می توان تا چند ماه آینده آن را خریداری کرد. طبق برنامه ریزی های این شرکت، از جدیدترین ماشین/هواپیما هیبریدی AeroMobil هفته آینده از روزهای ۲۰ تا ۲۴ آوریل در موناکو (جنوب فرانسه) رونمایی خواهد شد و در اواخر سال جاری نیز پیش فروش آن آغاز می شود.

طبق گفته های کمپانی سازنده، ماشین پرنده هیبریدی AeroMobil یک هواپیمای کامل و در عین حال یک ماشین چهار چرخه تمام عیار است. هنوز قیمت این ماشین پرنده و حتی مشخصات فنی آن اعلام نشده اما می دانیم که چشم انداز آینده این کمپانی، ایجاد تحولی عظیم در نحوه رفت و آمد و حمل و نقل افراد است. هدف AeroMobil فراهم کردن حمل و نقل شخصی به صورتی کاملا کارا و سازگار با محیط زیست است که به طرز قابل توجهی سرعت انجام سفرهای درون شهری با مسافت های متوسط را افزایش داده امکان دسترسی داشتن به مناطقی صعب العبور و یا فاقد جاده را فراهم می سازد.

پروتوتایپ مربوط به این ماشین پرنده چندین سال پیش منتشر شده بود و از آن زمان تا به امروز، مهندسان این پروژه سخت مشغول کار بر روی طراحی وساخت این ماشین پرنده بوده اند.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *