برند فرانسوی لویی ویتون قطعا نیاز به معرفی ندارد؛ یکی از سرشناس ترین برندهای مطرح دنیای مُد و فشن که به تازگی ساعت هوشمندی را معرفی کرده است که با قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

«Louis Vuitton Tambour Horizon» طوری ساخته شده است که با تمامی اسمارت واچ های اندرویدی حال حاضر بازار برابری می کند.

این ساعت هوشمند از لحاظ سخت افزاری نیز در موقعیت خوبی قرار داشته و با وجود چیپست اسنپدراگون Wear 2100 و بهره بردن از سیستم عامل «Android Wear 2.0» هم رده هواوی واچ ۲ می باشد.

لویی ویتون برای این محصول خود ضخامت ۱۲٫۵ میلیمتر را در نظر گرفته و آن را به ۴ گیگا بایت فضای ذخیره سازی و ۵۱۲ مگابایت RAM مجهز نموده است. این اسمارت واچ از یک صفحه نمایش AMOLED گرد ۱٫۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل برخوردار است و انرژی خود را از یک باتری ۳۰۰ میلی آمپری می گیرد. باتری به کار گرفته شده حدودا تا یک روز کامل کاربر را همراهی خواهد کرد.

برای Louis Vuitton Tambour Horizon دو اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است: «My Flight» که اطلاعات مربوط به سفرهای هوایی را مدیریت می کند و «City Guide» که پیشنهادات متنوعی در زمینه های مقاصد تفریحی، اقامتی و تجاری به کاربر ارائه می کند.

گفته می شود که نسخه مشکی رنگ این محصول ۲۹۰۰ دلار به فروش می رسد و مدل پایه آن هم با قاب استیل ضد زنگ در حدود ۲۴۵۰ در دسترس است.

نکته ای که در این میان وجود دارد قیمت بالای این ساعت هوشمند می باشد چرا که عدم وجود سنسور ضربان قلب یکی از نقاط ضعف های عمده آن است. البته محصولات لویی ویتون همیشه مشتریان خاص خود را دارد و این اسمارت واچ لوکس هم بدون شک با بهره بردن از یاقوت کبود در پشت و جلو صفحه خود از محبوبیت زیادی برخوردار خواهد شد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *